فيلم مستند «شوآ» که براي اثبات افسانه ي هولوکاست تهيه و به زبان فارسي دوبله شده است از طريق شبکه هاي ماهواره اي براي ايرانيان و فارسي زبانان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، جروزالم پست نوشت، فيلم «شوآ» که در سال 1985 به کارگرداني "کلاد لانزمن" فرانسوي ساخته شده قرار است اين هفته از يکي از کانال‌هاي ماهواره‌اي پخش شود. اين فيلم به زبان فارسي نيز دوبله شده است.
پس از زير سوال بردن افسانه هلوکاست توسط مقامات ايراني، تلاش گسترده اي توسط غرب و به ويژه رژيم صهيونيستي براي اثبات اين ادعا صورت گرفته است.
اين فيلم نيز به اثبات ادعاي يهوديان نسبت به کشتار و قتل عام يهوديان توسط ارتش نازي در جنگ جهاني دوم مي پردازد و نام فيلم نيز به همين معناست.
پخش فيلم «شوآ» را سازمان پروژه "علاءالدين" بر عهده گرفته است که يک سازمان مستقل و غيردولتي واقع در پاريس مي‌باشد. هدف اين سازمان ترويج روابط بينافرهنگي بين مردم کشورهاي مختلف به ويژه بين مسلمانان و يهوديان اعلام شده است.
اين فيلم همچنين به زبان‌هاي عربي و ترکي نيز دوبله شده و علي رغم تيرگي روابط ترکيه و رژيم صهيونيستي، قرار است که ماه آينده نيز در جشنواره اي در استانبول ترکيه به نمايش گذاشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس