کد خبر 31544
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۴

در حالي که آمريکا ساير کشور‏ها را به اتهام بهره‏کشي جنسي از دختران محکوم مي‏کند، هر روز کودکان و دختران قاچاق شده در اين کشور در کمال بي قانوني خريداري و به اجبار وارد تجارت جنسي مي‏شوند.

به گزارش مشرق، "راشا تودي" طي گزارشي نوشت:برخلاف باور عمومي در آمريکا، بهره‏ کشي جنسي از کودکان، تنها در کشور‏هاي در حال توسعه صورت نمي‏گيرد. تجارت کودکان بسيار درآمد‏ساز بوده و از بين جرايم سازمان يافته در آمريکا، در سومين رتبه سود‏آوري است. غالبا نوجوانان و کودکان آمريکايي در مکان‏هاي عمومي، مراکز تفريحي و مدارس به خدمت گرفته مي‏شوند.
راشا تودي همچنين گفت: "تينا فرانت" (Tina Frundt)، موسس خانه کورتني (Courtney’s House) - که يک سازمان غير‏انتفاعي بوده و به دختراني که قرباني قاچاق انسان و تجارت جنسي شده‏اند کمک مي‏کند- توضيح مي‏دهد که بسياري در آمريکا فکر مي‏کنند، قوانين زيادي براي حمايت از کودکان قاچاق شده وجود دارد، در‏حالي که در واقع چنين قوانيني وجود ندارد.
راشا تودي افزود: مردان قدرتمند و ثروتمند آمريکا، بخصوص در واشنگتن به دنبال روابط جنسي با دختراني که غالبا از بلوک‏هاي کاخ سفيد قاچاق شده‏اند مي‏باشند.
"فرانت" که خود بازمانده تجارت جنسي است، در واشنگتن تلاش مي‏کند، تا کساني که در خطر هستند را يافته و به آنها کمک کند.
در پاسخ به اين سوال راشاتودي که چگونه قربانيان را تشخيص مي‏دهي؟ "فرانت" پاسخ مي‏دهد: در حدود ساعت‏هاي 3 و 4 صبح که هيچ جايي باز نيست، در مرکز شهر مردان فراواني را مي‏يابي که دختران را نظاره مي‏کنند و آن چيزي که آنها نظاره مي‏کنند همان قربانيان هستند.
با وجود اين همه نيرو‏هاي پليس در واشنگتن، شهر همچنان بستر گرمي براي تجارت جنسي است، زيرا قوانين قربانيان را هدف‏قرار مي‏دهند نه تجارت‏کنندگان را.
وي در ادامه مي‏گويد: حتي اگر ما قربانيان را تعقيب کرده و قاچاقچيان و خريداران را بيابيم، هيچ خطري براي قاچاقچيان و خريداران وجود ندارد. فاحشه‏گري در آمريکا غير‏قانوني است، پس متاسفانه ما مجبوريم قوانيني تصويب کنيم که دو امر مختلف را تحت پوشش قرار دهد.
"فرانت" همچنين استدلال مي‏کند که بايد تغييراتي بوجود بيايد تا به افرادي که ناگزير از روسپي‏گري اجباري هستند، را کمک کرده و قاچاقچيان و خريداران را هدف قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس