انجمني موسوم به "اتحاد مقابله با ايران هسته اي" اقدام به انتشار پوستر و نصب بيلبورد هاي تبليغاتي براي هراس از ايران هسته اي نموده است.

به گزارش خبرنگار مشرق، انجمني موسوم به "اتحاد مقابله با ايران هسته اي" اقدام به انتشار پوستر و نصب بيلبورد هاي تبليغاتي براي هراس از ايران هسته اي نموده است.

پوستر زير که لوگوي اصلي اين گروه است اتحاد جهاني براي محدود کردن ايران را القا مي کند.


اين انجمن که وانمود مي کند يک انجمن مردمي است و هرگز عنوان نکرده است که تحت حمايت چه کشوري است و يا حداقل چند نفر عضو دارد، علاوه برنصب بيلبوردهاي تبليغاتي عليه ايران و آقاي احمدي نژاد، ليستي از تمامي شرکت هاي صنعتي و تجاري و.. که با ايران روابط اقتصادي دارند؛ تهيه و منتشر کرده است. براي مثال، با گنجاندن نام شرکت خودروسازي هيونداي در ليست شرکت هاي فعال اقتصادي در ايران، براي اين شرکت نامه اي ارسال کرده و از رييس اين شرکت درخواست شده که مبادلات بازرگاني خود را با ايران قطع کند تا با اعمال فشار جهاني بر ايران، احمدي نژاد از ساختن بمب هسته اي دست بردارد(!!!).

جالب تر اينجاست که نامه هاي ارسالي به شرکت هاي مذبور را نيز بر روي وبسايت خود قرار داده است. در اين ليست، نام شرکت هايي همچون کاترپيلار، نوکيا، زيمنس، کوماتسو، شل و جنرال الکتريک نيز به چشم مي خورد.
دانستنش خالي از لطف نيست که بنا بر گزارش آژانس بين المللي انرژي اتمي در سال 2006، کشور هاي غربي در مجموع داراي 27000 کلاهک هسته اي هستند که در اين ميان آمريکا به تنهايي دست کم 6000 کلاهک از آن را داراست. و تا کنون 2 بار از بمب اتمي و صد ها بار از موشک هاي حاوي اورانيوم رقيق شده استفاده کرده است.

بر روي اين بيلبورد که در شهر پئوريا در ايالت ايلينويز نصب شده، با تاکيد بر همکاري شرکت کاترپيلار با ايران، از اين شرکت خواسته شده همکاري خود را با ايران متوقف کند.


 بيلبورد زير نيز در ميدان تايم نصب شده است.

تابلوهاي زير نيز در راهروهاي گرند سنترال نصب گرديده اند.

 

در پوستر زير بر توان گروه جي 20 براي متوقف ساختن ايران هسته اي تاکيد شده است.

 

 پوستر زير با لحن خشونت آميزي لزوم توقف فعاليت هاي آزادانه هسته اي ايران را برجسته مي کند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس