بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیست

رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی از رژیم اسرائیل اعلام حمایت کرد و گفت که علی رغم تظاهرات و مخالفت‌های اخیر در دانشگاه‌های آمریکا به جنگ غزه، او در سیاست‌های خود در قبال منطقه بازنگری نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی بار دیگر فرار رو به جلو کرد و در حمایتی آشکار از رژیم اسرائیل و سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آن در غزه، خواستار توقف آنچه که یهودی ستیزی است، شد.

رئیس جمهور آمریکا گفت که در هیچ یک از محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا جایی برای گفتمان خشونت و یهودی‌ستیزی وجود ندارد.

او معترضان به جنایت‌های رژیم اسرائیل را تلاش برای ایجاد هرج و مرج متهم کرد و گفت که تخریب اموال و تهدید مردم تظاهرات مسالمت آمیز نبوده و این دو ضد قانونی است.

بایدن گفت که تظاهرات ضد جنگ علیه غزه او را مجبور نکرده است که در سیاست‌های خود در قبال منطقه بازنگری کند.

او همچنین گفت: تظاهرات صلح‌آمیز قانونی است اما خشونت قانونی نیست. دانشجویان حق آزادی بیان دارند اما باید از حاکمیت قانون پیروی کنند. گارد ملی نباید در تظاهرات‌های دانشجویی در محوطه‌های دانشگاه‌ها مداخله کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    5 0
    اين مردک آلزایمری به همش دیکته کردن تا تحصن مسالمت‌آمیز دانشجویان را عليه نسل کشی درغزه رایهودی ستیزی جا بزنه درحالی خود يهوديان آمريکا با جنایت رژیم صهیونیستی مخالف هستن
    • محمودسلمانی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      3 0
      اگر تامل کنیم از اظهارات بایدن که میگوید دانشگاه جای یهود ستیزی نیست یک نکته مهم_گرچه میدانیم اما توجه نمیکنیم_برای مان گوشزد می‌گردد:اینکه هیچ نهادغربی نیست که به گونه ای طراحی نشده باشدکه خروجی آن برای خدمت به تسلط جهانی ابلیس شود.. خواه دانشگاه باشد یا سینما،رسانه،بیمارستان و.. و این صحنه، شنیدن صدای شکستن استخوان بندی کاخ خداپنداری شیطان وپای کوبان آمادگی اسب ظهور برای تاختن و ساختن است‌.
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    10 0
    خیلی طنزه. Anti semitism رو به مسلمانانی نسبت میدند که اغلب خودشون سامی هستند! این اروپایی ها همه چی رو از لنز ابلهانه خودشون میبینند
  • US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    10 0
    ولی جای مسلمان ستیزی و کشتن آنها هست؟! پیر خرفت
  • هوشنگ IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 0
    از برده یهودیان بودنت راضی هستم
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      0 0
      درود برهیتلر که این جانور های موزی که برای جهان ونسل بشر مضر بودند رو خوب شناخته بود.
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      0 0
      هیتلر افراطی بود
  • CN ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    1 0
    بایدن خرفت باید هم این حرف را بزند بعبارتی کمترین قدردانی از یهودیان است که با هزینه‌های چند صد میلیون دلاری باعث به قدرت رسیدن بایدن و اکثر رهبران آمریکا شده‌اند، بعبارتی بهتر، رؤسای جمهور چند دهه اخیر آمریکا همگی جیره خوار و نوکر دست‌نشانده یهودیان آمریکا بوده اند و از آنها بدتر دو نخست وزیر اخیر کانادا و رهبران کشورهای قدرتمند اروپا و تحت همین حاکمیت صهیونیستها بود که همگی به سراشیبی سقوط وارد شدند تا جیب یهودیان پول پرست، پرتر گردد.
  • CA ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    1 0
    یعنی حتی نسبت به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه که از جنایات نادر تاریخ معاصر هست اعتراض کنی میشه یهودی ستیزی!!!این اونها رو بیشتر محکوم میکنه.
  • نام اشنا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    1 0
    جو بایدن, مردک الاغ تو کاملا در اشتباهی ! اتفاقا همین الان بهترین زمان و موقع تسویه حساب و یهودی ستیزی است و بایستی شما ها یهودی های صهیونیست را به سزای اعمال ننگین تان برسانیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس