خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    خب از استانهای جنوبی براش کمک جمع آوری کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • US ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    کی باید خرج مناطق محروم کنه خب از مرفهان باید بگیرند یا از بودجه ملی مرفهین مدعی اند محرومین حق از منابع ملی ناچیز دارند و توجه بیشتر بی عدالتی در حق آن‌هاست خب از کجا آوردن مرفه شدند اکثرا مالکان و اربابان و تجار زمان قاجار و پهلوی هستند شدند مدعی صنعت و خدمات
  • SG ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    بسیاری از خدمات و تولیدات در تولید انبوه به صرفست مخصوصا در مناطق شلوغ مثل تهران اما دریغ از بیگاری کشی اغنیا از نیازمند
  • ... IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 0
    میشه بفرمایید شماها کجارو اباد کردین بخش فرهنگی اقتصادی معیشتی حمل ونقل کشاورزی هر کجا رفتین نابود کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس