کد خبر 1596325
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
ظلم تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی توئیت اخیر سعید حجاریان نشان می دهد اصلاح طلبان ساختاری و رادیکال در حال برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۴ در بستری از پروژه های سیاسی می باشند.

حجاریان طی توئیتی نوشت: دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

استارت انتخاباتی حجاریان!

بررسی این توئیت اما نشان می دهد که؛

الف- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند. ادعای افزایش نرخ بنزین عملا علی رغم تکذیب های مکرر آن توسط مسئولین به معنای تلاش برای تولید هراس در دهک های مختلف جامعه و به منظور تحریک جامعه اعتراضی بوده و برجسته سازی مساله طرح نور نیز در چارچوب کانونی سازی مساله آزادی های سیاسی- فرهنگی و تلاش برای بازنمایی ایجاد محدودیت ها معنا می یابد.

ب- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای القای عدم دستاورد دولت سیزدهم و بدون اشاره به دستاوردهای آن، آنهم پس از میراث و آوار به یادگار مانده از دولت مورد ائتلاف اصلاح طلبان می کوشند تا از یک دوره ای شدن دولت رئیسی سخن به میان بیاورند.

به موازات این توئیت سعید حجاریان اما باید اشاره داشت که آنان طی هفته ها و ماه های گذشته کنش های انتخاباتی خود را آغاز کرده و تولید مساله در برابر دولت و نیز تلاش برای بازنمایی مبتنی بر نزاع در جبهه اصولگرایی را دنبال نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علـی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    12 2
    شما رو بخدا عکس این یارو رو نذارید اول صبح حالت تهوع گرفتم!
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    11 2
    مماشات نظام با این دشمنان مردم و کشور به ضرر مردم تمام خواهد شد
    • US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      بعد از حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل - احتمالا حجاریان یک پروژه جدید از کارفرمای خود یعنی موساد دریافت کرده تا یکی از هزار چاقوی اسرائیل برضد ایران را به راه بیندازد. نقش اصلاح طلب هایی مثل حجاریان برای مردم ایران مثل نقش ابلیس برای انسانها در پازل الهی است. همانگونه که ابلیس درصدد فریب و گمراهی انسانها است - افرادی مثل حجاریان نیز در صدد فریب و گمراه کردن مردم ایران هستند و همانگونه که عده ای از انسانها فریب ابلیس را می خورند و ضرر بزرگی می کنند - ایرانیانی که هنوز متوجه نقش کثیف اصلاح طلب ها و بخصوص لیدرهای آنها ( که در جهت منافع اسرائیل است ) نشده باشند ضرر بزرگی می کنند.
  • جاوید IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    8 2
    یکی نیست بگه آخه ، مسبب وضع موجود شما و تفکر شماها بوده و هست .اقتصاد در دست شما خائنهاست که به این روز افتاده.شیطان در وجودت موج میزنه حجاریان!!!!
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    8 1
    ایشون یه مرده متحرک سیاسی بیشتر نیست. مگه کسی هم به مزخرفات این گوش میده. حتی تاریخ مصرف این اشباه الناس کلا در بین طایفه پلید خودشون هم تموم شده . وانگهی چرا وقت تلف میکنید و خودتونو مشغول این ها میکنید؟! بیکارید؟!
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    5 2
    بازم آقای حجاریان سخن وری کردند!!
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      سخن دری وپرده دری کردند جناب حجاریان
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    4 2
    ضربه بر بار شیشه کشور یا بار شیشه نوکری شماها، برای اربابان آمریکائیتان؟!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 5
    زنده باد سعید حجاریان
  • DE ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 1
    سعیده حجریان باید مینالید : دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به شیشه عمر اصلاح طلبکارانِ اصلن طلبکار علاف و بیکار و بیعار ؛ مسئله نرخ بنزین، یک شبه یکشنبه «هاله نور» و مخالفت با کشف حجاب رای دهندگان ما و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند که به شیشه عمر ما اصلن طلبکاران خواهد خورد . تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر شیشه عمر ما اصلن طلبکارها و غربگداها و دیگر چیزی از بقایای اصلاحات و خودتحقیرهای غربگدا این رای دهندگان به اصلاحات باقی نخواهد ماند.
  • آیینه CA ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 0
    اگر به جای "استارت"، "شروع" گفته بودید، دل نشین تر و خود باورانه تر نمی شد؟
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    اه اه باز این.حالمون رو با این چندش خراب نکن مشرق
  • هادی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    عجب دولت بدبختی داریم. آخه چرا از افزایش قیمت بنزین میترسید؟ چرا اینقدر فشل و ترسو هستید؟ با این قیمت بنزین و سوخت مملکت میره به قهقرا. چرا نمیفهمید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس