کد خبر 1590281
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

معرفی چندین مورد از اماکن تفریحی کیش

جزیره کیش به عنوان جزیره شگفتی ها شناخته می شود. تفریحات آبی، پارک های برفی و دیدن آثار تاریخی از بهترین سرگرمی های این جزیره به شمار می روند. در این مقاله قصد داریم در مورد اماکن تفریحی کیش از جمله پارک برفی، سفر به دور دنیا کیش و پارک سنتر کیش صحبت کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش، یکی از اماکن تفریحی کیش محسوب می شود که کار خود را از فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز نموده است. این پارک به عنوان نخستین پارک برفی ایران دارای تفریحاتی مانند تیوپ سواری و سورتمه، یخ نوردی، صخره نوردی و ... می باشد. برای بازدید از پارک برفی کیش با مساحت نوزده هزار متر مربع، باید زمانی حدود ۵ ساعت را در نظر بگیرید.

اگر می خواهید با خودروی شخصی به پارک برفی کیش بروید، بایستی پس از رفتن به بلوار ساحل از مسیر بلوار فردوسی، وارد خیابان فانوس شوید. سپس تا بلوار موج به حرکت خود ادامه داده و در نهایت نیز با ورود به بلوار موج، در پی یافتن این پارک زیبا باشید.

آشنایی با امکانات و ویژگی های پارک برفی کیش

پارک برفی کیش دارای بخش های مختلفی همچون پینگو فان، پینگو هوم پلاس، پینگو کافه، پینگو فود، پینگو شاپ، پینگو بیکری و .... می باشد. در ادامه به معرفی هر یک از این بخش ها خواهیم پرداخت.

۱-پینگو فان

این بخش در طبقه منفی یک پارک برفی کیش واقع بوده و به عنوان قسمت برفی این پارک محسوب می شود. پینگو فان دارای سقف بلند با دیوار شیشه ای است که می توانید تفریحات جذابی مانند سورتمه سواری، اسنوبرد، برف بازی، تیوپ سواری، اسکی و ... را در آن تجربه کنید.

۲-پینگو هوم پلاس

اگر که علاقمند به خرید دکوری و لوازم خانگی هستید، بازدید از پینگو هوم پلاس را به شما پیشنهاد می کنیم. معروف ترین و بزرگترین برندهای لوازم خانگی را می توانید در اینجا بیابید.

۳-پینگو کافه

کافی شاپ مجموعه پارک برفی کیش که امکان سرو نوشیدنی های گرم و سرد از جمله قهوه، دمنوش، کاپوچینو، دسرها، آبمیوه، کیک و شیرینی در آن وجود دارد، در قسمت برفی این پارک واقع است.

پر طرفدارترین اماکن تفریحی کیش کدامند؟

پارک برفی کیش

۴-پینگو فود

پینگو فود که دارای منوی غذاهای مختلف بین المللی و ایرانی است در بالاترین بخش پارک برفی کیش واقع است. این قسمت از یک تراس خیلی زیبا برخوردار بوده که منظره فوق العاده ای از بخش برفی و بیرونی سالن را به نمایش می گذارد.

۵-پینگو شاپ

این بخش به عنوان مرکز خرید مجموعه و ارائه دهنده انواع محصولات با برندهای خارجی و ایرانی مطرح به شمار می رود که در طبقه همکف قرار دارد. لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و لوازم ورزشی و ... از محصولات این فروشگاه می باشند.

۶-پینگو بیکری

انواع کیک و شیرینی و نان در بخش پینگو بیکری مجموعه پارک برفی کیش طبخ می شود. کیفیت و طعم منحصر به فرد این محصولات، لذت بی نظیری را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

پارک سفر به دور دنیا کیش

پارک سفر به دور دنیا کیش، یکی دیگر از اماکن تفریحی کیش به حساب می آید که سفری شگفت انگیز به ۱۴ کشور جذاب دنیا را به مدت ۲ ساعت برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کند. نورپردازی سه بعدی، المان های دیدنی، جلوه های بصری فوق العاده و لوکیشن های مهیج عکاسی، آداب و سنن این 14 کشور را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشد. هند، اسپانیا، تایلند، آمریکا، چین، مصر، آرژانتین، کوبا، ژاپن، فرانسه، برزیل و ... از جمله کشورها و مکان های بی نظیر پارک سفر به دور دنیا محسوب می شوند. در این سفر، موسیقی جذاب مربوط به هر کشور با تصویر خواننده و نوازندگان آن به شکل هولوگرامی به اجرا در می آید.

برای بازدید از این پارک جالب می توانید با تاکسی یا مینی بوس و یا حتی خودروی شخصی به پاساژ دیپلمات کیش بروید. سیستم خنک کننده موجود در پارک سفر به دور دنیا، امکان بازدید از مجموعه را در هر فصلی برای مسافران فراهم می کند. همچنین عکاسانی مجرب برای ثبت خاطرات زیبای شما، همواره در این مجموعه مستقر هستند.

پر طرفدارترین اماکن تفریحی کیش کدامند؟

پارک سفر به دور دنیا کیش

این مکان دیدنی، مناسب کلیه سنین از کودک 2 ساله تا افراد مسن هشتاد ساله می باشد. امکان بازدید برای همه اعضای خانواده از پارک سفر به دور دنیا کیش، بین ساعات 21-9 شب وجود دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این پارک، تصاویر شبه واقعی و هولوگرامی آن بوده و از فضاسازی ها و مجسمه های خاص و همچنین ماکت های فیزیکی منحصر به فرد در این پارک استفاده شده است.

پارک سنتر کیش

یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین اماکن تفریحی کیش که می توان به آن اشاره نمود، پارک سنتر کیش است که در آن امکان بازدید از حیوانات نادر دنیا و دایناسورها وجود دارد. گرفتن عکس های خاطره انگیز، خرید از فروشگاه ها، بازدید از سرزمین بازی، سرو غذا در کافه و رستوران و ... از دیگر تفریحات این مجموعه به شمار می رود.

مساحت پارک سنتر کیش بالغ بر ۳5۰۰ متر مربع بوده و از مدرن ترین و جدیدترین اماکن تفریحی کیش و حتی ایران محسوب می شود که اجرا و راه اندازی آن در ساختمان نماد کیش صورت گرفته است. دو مجموعه بی نظیر پارک جادویی یا مجیک پارک و ژوراسیک پارک یا پارک اژدها در پارک سنتر کیش قرار دارد.

ژوراسیک پارک یا پارک اژدها به عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده منطقه، از اژدها و دایناسورهای متحرک با افکت های منحصر به فرد و بزرگ تشکیل شده است. بالغ بر دویست نفر از طراحان جوان و متبحر ایرانی، کارگروه های تخصصی و فنی، متخصصان خطای دید، شرکت های صاحب برند و مطرح بین المللی و ... در ساخت و طراحی این مجموعه بی نظیر همکاری داشته اند.

پر طرفدارترین اماکن تفریحی کیش کدامند؟

اتاق آینه پارک سنتر کیش

مجیک پارک شامل بخش های منحصر به فردی همچون خانه وارونه، آثار سه بعدی، دنیای بلک لایت، دنیای بی نهایت، آثار جذاب خطای دید، دنیای جاذبه و ... بوده که از نظر وجود آثار متنوع، به عنوان پنج موزه برتر دنیا شناخته می شود. در ادامه به معرفی بخش هایی از این پارک خواهیم پرداخت.

  • اتاق آینه: یکی از قسمت های مهیج پارک سنتر کیش، اتاق های تمام آینه بوده که بسیار مناسب تفریح و عکاسی می باشد. شما با ورود به اتاق آینه، تصاویر جالب و زیادی از خود را مشاهده می کنید که انگار روی هوا معلق هستید. در اتاقی دیگر که به دریا شباهت دارد، به نظر می رسد که روی دریا ایستاده اید.
  • اتاق خطای دید: در این اتاق جذاب و جالب، عکاسی با خطای دید بسیار لذت بخش خواهد بود. برای مثال، تصویر شما در اتاق های نود درجه در چشم مخاطب، به صورت ایستاده بر دیوار یا سقف به نظر می آید.
  • اتاق های سلفی: سلفی روم پارک سنتر کیش دارای بخش های مختلفی جهت عکاسی بوده و شما می توانید اتاقی را متناسب با طرح و رنگ لباس خود انتخاب نمایید و از این طریق تصاویر بی نظیری را ثبت کنید.
  • کمبو تم: شما می توانید همزمان هیجان و جذابیت دو پارک مجیک و ژوراسیک را با بازدید از پارک کمبو تم تجربه نمایید.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی ویژگی های 3 مورد از اماکن تفریحی کیش که در بین گردشگران بسیار دیدنی و پرطرفدار نیز هستند، صحبت کردیم. در صورتی که قصد تهیه بلیط پارک برفی، پارک سنتر و پارک سفر به دور دنیا کیش را دارید، می توانید چندین روز قبل تر از طریق سایت های معتبر اقدام نمایید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس