کد خبر 1590280
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

یکی از مقصدهای محبوب ایرانیان در تعطیلات نوروزی، تاجیکستان به خصوص پایتخت آن ایروان است. تاجیکستان کشوریست که علاقه‌مندان به دنیای تاریخی و دنیای مدرن، هر دو دوست دارند برای یکبار هم که شده از این کشور زیبا دیدن کنند. از سالن اپرای ایروان گرفته تا کلیسای جامع سارکیس، همه و همه دلایلی کافی برای سفر به این شهر تپنده از تاجیکستان هستند.

همانطور که می‌دانید بخش بزرگی از داشتن یک سفر خوب و لذت بخش، به محل اقامتی که رزرو می‌کنید، بستگی دارد. اگر دوست دارید به ایروان سفر کنید اما اطلاعات دقیقی در مورد هتل‌های آن ندارید، بهترین پیشنهاد برای شما فلای‌تودی است. فلای‌تودی مناسب‌ترین هتل‌ها را متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که در نظر دارید، برای شما رزرو خواهد کرد. مزیت اصلی رزرو هتل ایروان از فلای‌تودی، این است که هزینه مناسب‌تری از این طریق پرداخت می‌کنید. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های ایروان از نگاه فلای‌تودی می‌پردازیم.

    1. هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر (DoubleTree by Hilton Hotel Yerevan City Centre)

اگر به دنبال اقامت در یک هتل لوکس و مجلل با فضای مدرن هستید، هتل دابل تری بای هیلتون را انتخاب کنید. با تماشای معماری و طراحی بیرونی ساختمان می‌توان حدس زد که محیط داخلی آن نیز چقدر شیک و باشکوه است. تمامی اتاق‌ها در این هتل دارای کامل‌ترین امکانات همچون تخت، تهویه مطبوع، قسمت نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام اتاق‌ها نیز به سشوار، بیده، حوله و دمپایی مجهز شدند.

بهترین هتل‌های ایروان برای اقامت در نوروز

این هتل 4 ستاره از نظر موقعیت جغرافیایی در بهترین نقطه از نگاه گردشگران قرار گرفته است زیرا که فاصله آن با فرودگاه بین‌المللی Zvartnots تنها 15 دقیقه با ماشین است. اگر اهل پیاده‌روی نیز باشید تنها با 10 دقیقه راه رفتن در خیابان‌های ایروان می‌توانید به میدان معروف جمهوری برسید.

با وجود تمامی این ویژگی‌ها، باید گفت آنچه که هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر را از سایر هتل‌های ایروان متمایز کرده، پنجره‌های بزرگ و زیبای آن است. با وجود این پنجره‌ها مهمانان می‌توانند چشم اندازی فوق‌العاده از شهر داشته باشند. با وجود معماری ساختمان و نحوه قرارگیری پنجره‌ها منظره‌ای پانورامایی روبه‌روی شما قرار می‌گیرد.

    1. هتل بست وسترن پلاس کنگره ایروان (Best Western Plus Congress Hotel)

هتل بست وسترن پلاس کانگرس، هتلی در قلب ایروان است که دسترسی راحتی به تمامی مکان‌های معروف این شهر دارد. این هتل 4 ستاره دارای استخری در وسط فضای سبز است که برای سرگرمی مهمانان انتخابی مناسب می‌باشد.

بهترین هتل‌های ایروان برای اقامت در نوروز

اتاق‌های هتل دارای چشم اندازی عالی هستند که مهمانان می‌توانند در حالی که نوشیدنی مورد علاقه خود را میل می‌کنند ، از این چشم‌انداز لذت ببرند.

اتاق‌های مدرن و لوکس هتل بست وسترن پلاس کنگره ایروان مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و تهویه مطبوع هستند.

هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری، موزه تاریخ ارمنستان و همچنین ایستگاه مترو Hanrapetutyan Hraparak فاصله دارد. با توجه به اینکه ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار دارد، امکان حمل‌ونقل راحت و ارزان به تمامی بخش‌های ایروان وجود دارد.

اگر اهل اسپا و خدمات آن هستید، حتما از خدمات اسپای هتل استفاده کنید؛ چرا که تجربه به یادماندنی و عالی برای شما رقم خواهد خورد.

    1. هتل متروپل ایروان (METROPOL HOTEL Yerevan)

هتل متروپل دارای دکوراسیون‌های بسیار شیک و چشمگیر است که بیشتر افراد در همان چند ثانیه اول شیفته آن می‌شوند. به صورت کلی تجهیزات موجود در اتاق‌ها با توجه به اینکه اتاق معمولی یا وی آی پی می‌باشد، کمی تفاوت دارد؛ اما تمامی اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. اتاق‌های وی‌آی‌پی دارای جکوزی یا آب گرم و فضای نشیمن نیز می‌باشند.

وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان (بدون راننده)، سیگار کشیدن مجاز، خشک‌شویی / لباسشویی، آسانسور، صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)، خدمات اسپا در محل، استخر، سالن برگزاری مهمانی، اتاق برگزاری جلسات و اتاق کنفرانس نمونه‌هایی از امکانات این هتل هستند.

    1. هتل یوروپ ایروان (Europe Hotel)

تلویزیون کابلی، مینی بار، دسترسی به وای فای رایگان و تهویه مطبوع همگی در اتاق‌های مبله راحت یوروپ آماده میزبانی از شما هستند. کارکنان یوروپ در تلاشند تا شما بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اگر به دنبال جایی مطمئن هستید که کودکانتان را به آنجا بسپارید و با خیالی آسوده به امور خود بپردازید، هتل یوروپ بهترین گزینه است. مربی‌های مربوطه با دریافت هزینه اضافه به بهترین نحو از کودکان شما نگهداری می‌کنند

خوشبختانه پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است و هر زمان از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید کلید اتاق خود را دریافت کنید.

    1. هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson Blu Hotel, Yerevan)

هتل رادیسون بلو، هتلی 5 ستاره در ایروان است که با تماشای هر گوشه از آن می‌توان متوجه لوکسی و مجلل بودن آن شد. تمامی اتاق‌های این هتل به مدرن‌ترین تجهیزات مجهز هستند و میهمانان کاملا حس راحتی و آرامش را از محیط آن دریافت می‌کنند.

بهترین هتل‌های ایروان برای اقامت در نوروز

با وجود رستوران هتل، دیگر نیازی نیست برای صرف غذا به بیرون از اقامتگاه بروید. غذا را هم می‌توانید در فضای باز هتل و هم فضای سرپوشیده آن میل کنید. محیط غذاخوری کاملا شیک و مناسب جمع‌های خانوادگی است. با پرداخت هزینه اضافه می‌توانید صبحانه را هم در اتاق و هم در غذاخوری میل کنید.

در زمان استراحت پیشنهاد می‌شود از سالن بدنسازی، استخر، اسپا و تنیس استفاده کنید.

رزرو هتل ایروان از فلای‌تودی

فلای‌تودی برای رزرو هتل ایروان در کنار شماست تا با بهترین قیمت، هتلی متناسب با سلیقه و بودجه خود رزرو کنید. چه به دنبال هتل‌های 5 ستاره باشید و چه به دنبال اقامتگاه‌ها و سوئیت‌های به صرفه، فلای‌تودی به راحتی می‌تواند شما را در این مسیر، راهنمایی کند.

شما می‌توانید خدمات و امکاناتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌ها، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، رزرو انواع تورهای مسافرتی و دریافت انواع ویزای توریستی، تجاری و سفارت را از این مجموعه دریافت کنید.

خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. کارشناسان شما را برای داشتن سفری امن و لذت‌بخش به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس