کد خبر 1590278
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

شماره تماس بهترین تولیدکننده انواع پارکت ها و لمینت ها در تهران و ارسال سراسر ایران

02144004900

پارکت لمینت ایرانی یکی از پرفروش‌ترین کفپوش‌های ساختمانی محسوب می‌شود. پارکت لمینت تاثیر زیادی بر روی زیبایی ساختمان دارد و دارای مزایای بسیاری نیز می‌باشد. قیمت پارکت ایرانی بسیار مقرون به صرفه است و فروش بالایی دارد.

پارکت‌های ایرانی با کیفیت، با نوع خارجی موجود در بازار برابری می‌کنند و بسیار مرغوب هستند. بهترین و پرفروش‌ترین پارکت‌ لمینت‌های ایرانی دارای تنوع رنگی بالایی می‌باشند و عایق رطوبت هستند.

پارکت لمینت‌های ایرانی در طرح‌های متنوع تولید می‌شوند تا سلیقه تمامی افراد را تحت پوشش قرار دهند. این محصولات در طرح‌های مختلف سنگ و چوب تولید می‌شوند و در انواع ساختمان استفاده می‌شوند. مواد اولیه این پارکت‌ها دارای کیفیت بالایی بوده و قیمت آن‌ها در مقایسه با نمونه خارجی مقرون به صرفه است.

لیست قیمت بهترین و پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی

عوامل موثر بر قیمت بهترین و پرفروش ترین پارکت ایرانی

پارکت لمینت ایرانی دارای استقامت بالا و طول عمر زیاد است. همچنین مقاومت بالایی در برابر خش دارد و ضد آب می‌باشد. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پارکت لمینت ایرانی می‌توان به ضخامت، برند محصول و متراژ آن اشاره کرد. بدون شک هر چه پارکت مورد نظر در برابر سایش مقاومت بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

قیمت پارکت لمینت‌های ایرانی چوبی از متری 300 هزار تومان شروع می‌شود و هر چه کیفیت بالاتر باشد، به قیمت آن افزوده خواهد شد. پارکت لمینت یک پوشش چند لایه برای کف سازی انواع ساختمان است و نمای زیبایی به ساختمان‌ها می‌دهد.

برای خرید پارکت لمینت ایرانی بایستی به عوامل مختلفی توجه نمود. این محصولات را بایستی از مراکز فروش معتبر تهیه کرد تا کیفیت بالایی داشته باشند. تولید کنندگان ایرانی پارکت لمینت از متریال با کیفیت استفاده می‌کنند و انواع پارکت را با استانداردهای روز تولید می‌نمایند.

لیست قیمت بهترین و پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی

قیمت پارکت ضد آب و ضد خش ایرانی

پارکت لمینت ایرانی ضد آب و ضد خش دارای لایه‌های محافظ است. این نوع از پارکت‌ها با پلی یورتان تقویت شده‌اند و در لایه‌های خود دارای PVC هستند تا در برابر رطوبت مقاومت داشته باشند.

مناطقی که رفت و آمد بیشتری دارند یا دارای آب و هوای مرطوب می‌باشند، بایستی از این کفپوش‌ها استفاده کنند. برای مثال این پارکت‌ها برای اداره جات بهترین گزینه می‌باشند. قیمت پارکت ضد آب و ضد خش ایرانی به نسبت سایر پارکت‌ها بیشتر است، زیرا مزایای بسیاری دارد.

پارکت لمینت‌های ضد خش و ضد آب با فناوری‌های خاص تولید می‌شوند تا به راحتی دچار خرابی نشوند. این پارکت‌ها برای فضاهای تجاری بهترین انتخاب می‌باشند. همچنین برای منازل افرادی که حیوان خانگی دارند نیز بهترین گزینه به شمار می‌روند.

هزینه و قیمت پارکت کف پذیرایی

قیمت پارکت کف پذیرایی بر اساس کیفیت و متریالی که دارد از 5 میلیون تومان شروع شده و تا 50 میلیون تومان می‌باشد. تنوع پارکت کف پذیرایی بسیار بالا است و هر شخص می‌تواند بر اساس بودجه خود، انتخاب مناسبی برای کف سازی پذیرایی داشته باشد.

پارکت لمینت ایرانی به سه دسته پارکت با مغزی ام دی اف، پارکت با مغزی اج دی اف و دانسیته پایین و پارکت با مغزی اچ دی اف با دانسیته بالا تقسیم می‌شود. هر کدام از این محصولات دارای کیفیت مختلف با قیمت متفاوت هستند.

کف پذیرایی محل پرتردد محسوب می‌شود و نیاز به پارکت لمینت با کیفیت دارد. برای کف سازی پذیرایی بایستی از پارکت لمینت ایرانی ضد خش استفاده نمود. زیرا پارکت‌های ضدخش در برابر خط و خش مقاوم می‌باشند و به راحتی دچار خرابی نمی‌شوند.

لیست قیمت بهترین و پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی

قیمت بهترین برند پارکت ایرانی

تولید کنندگان داخلی در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند و اقدام به تولید بهترین پارکت ایرانی کرده‌اند. بهترین برندهای پارکت ایرانی توانسته‌اند استانداردهای جهانی را برای تولید انواع پارکت رعایت نمایند. از همین رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از پارکت ایرانی با قیمت مناسب برای کف سازی ساختمان خود استفاده نمایند.

بهترین برند پارکت ایرانی در مقایسه با بهترین پارکت خارجی قیمت مناسب‌تری دارد، اما کیفیت آن با نمونه خارجی برابری می‌کند. پارکت لمینت‌های ایرانی دارای عمر مفید 25 سال هستند و دچار خط و خش نمی‌شوند.

قیمت پارکت بر اساس متر مربع تعیین می‌شود و برای اطلاع از قیمت آن بایستی متراژ ساختمان را در نظر گرفت. برای مثال هزینه پارکت خانه 100 متری بر اساس هر متر مربع تعیین می‌گردد. البته پارکت لمینت‌ها در سه نوع 10 سانتی‌متری، 20 سانتی‌متری و 30 سانتی متری هستند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای مثال قیمت پارکت لمینت ۲۰ سانتی متر حدود 600.000 تومان بوده و قیمت پارکت لمینت ۳۰ سانتی متر حدود 700.000 تومان است.

قیمت بهترین و پرفروش ترین پارکت ایرانی برای خانه

پارکت لمینت مورد استفاده در خانه بایستی دارای استقامت بالا در برابر خش بوده و ضد آب باشد. مخصوصا کفپوش مورد استفاده در آشپزخانه باید ضد آب باشد تا دچار خرابی نشود.

پارکت‌ها، دارای رنگ‌بندی متنوع هستند و در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند. قیمت پارکت لمینت ایرانی شیک از 1 میلیون تومان شروع شده و هر چه کیفیت بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

اگر بودجه شما کم است، می‌توانید از پارکت لمینت ایرانی ارزان نیز استفاده نمایید. قیمت ارزان‌ترین پارکت ایرانی از متری 500 هزار تومان شروع می‌شود و انتخاب مناسبی برای بودجه کم می‌باشد. دقت داشته باشید که ارزان‌ترین نوع پارکت لمینت نیز دارای کیفیت بالایی است و قضای داخلی خانه را زیبا می‌کند.

پارکت لمینت ایرانی گران بخریم یا اقتصادی؟

انتخاب پارکت لمینت ایرانی گران قیمت یا نسبتا ارزان، به نیاز و سلیقه مشتری بستگی دارد. هر دو نوع پارکت دارای مزایای مخصوص به خود هستند و بر اساس بودجه هر فرد انتخاب می‌شوند.

پارکت لمینت گران قیمت ایرانی، کیفیت بالایی دارد و با فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شود. همچنین دارای طراحی منحصر به فرد است و استایل خاصی به فضا می‌بخشد. پارکت لمینت‌های گران قیمت معمولا دوام بالایی نیز دارند و به نسبت سایر محصولات عمر طولانی‌تری دارند.

پارکت لمینت‌های ایرانی اقتصادی، فضایی دوستانه در محیط ایجاد می‌کنند و برای افرادی که بودجه کمی دارند، مناسب می‌باشند. این پارکت‌ها نیز دارای طرح و رنگ متنوع هستند و تعویض آن‌ها راحت‌تر است. با تمامی این تفاسیر انتخاب نوع پارکت بر اساس سلیقه مشتری است و کارشناسان واحد فروش، تنها این افراد را برای خرید بهتر راهنمایی می‌کنند.

مشخصات پرفروش ترین پارکت لمینت ایرانی

از جمله ویژگی‌های پرفروش ترین پارکت لمینت های ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت بالا: پارکت لمینت خوب ایرانی از مواد اولیه درجه یک تولید می‌شود و استقامت بالایی دارد.
  • طول عمر زیاد: بهترین پارکت لمینت ایرانی، دارای طول عمر بیش از 25 سال است. این پارکت برای مکان‌های پر رفت و آمد مناسب است و دچار خش نمی‌شود.
  • دارای لایه محافظتی: لایه محافظتی پارکت، محصول را در برابر ضربات محکم می‌کند. همچنین از نفوذ آب و رطوبت نیز جلوگیری خواهد کرد و انتخاب مناسبی برای کف سازی انواع ساختمان است.
  • انتقال گرما: پرفروش‌ترین پارکت لمینت ایرانی بایستی به خوبی گرما را انتقال دهد. زیرا اکثر ساختمان‌ها دارای گرمایش از کف هستند و بایستی در برابر گرما دچار تاب و آسیب نشوند.

در حالت کلی امروزه پارکت‌های لمینت ایرانی با نمونه خارجی برابری می‌کنند و به دلیل داشتن قیمت مناسب بهترین انتخاب برای کف سازی انواع ساختمان می‌باشند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس