هلاکت ۵۷۱ نظامی صهیونیست از آغاز نبرد طوفان الاقصی

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به کشته شدن یک نظامی خود در نبردهای خان‌یونس اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته تا کنون ۵۷۱ افسر و نظامی این رزیم در نبردهای نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک افسر اشغالگر با درجه گروهبان یکمی در تازه‌ترین دور نبردها در محور خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش و با توجه به کشته شدن این نظامی صهیونیست، ارتش رژیم اشغالگر رسماً اعلام کرد که ۵۷۱ افسر و نظامی این رژیم در نبردهای نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به هلاکت رسیده‌اند که ۲۳۳ نفر آنها در تجاوز زمینی به غزه از پا درآمده‌اند.

این خبر در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبردهای چند ساعت اخیر در محورهای مختلف نوار غزه ۱۱ افسر و نظامی این رژیم زخمی شده‌اند که حال سه نفر آنها وخیم است.

آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره شمار نظامیان زخمی یا به هلاکت رسیده این رژیم، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون مورد تردید جدی محافل رسانه‌ای حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی بوده است.

مقاومت فلسطین و رسانه‌های بیطرف شمار کشته‌ها و زخمی‌های این رژیم در نوار غزه را بسیار بیشتر از آمار رسمی اعلام شده از سوی تل‌آویو می‌دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    تعداد کشته های اسرائیل خیلیییییییییییی بیشتر از این رقم هست آمار رو دروغ میگن بی شرفها که تضعیف روحیه مقاومت رو انجام بدن بیش از یک میلیون نفری که خاک فلسطین اشغالی رو ترک کردن بزرگ ترین پیروزی برای فلسطین عزیز هست لبیک یا مهدی
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 0
    با سی هزار نفر کشته و 2 میلیون آواره قابل مقایسه نیست
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    در مقابل با کشته های غزه ناچیز است
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    تلفات غاصب اگر به 20000نرسد یعنی پیروز شده
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    الحمدلله
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 0
    دوتانقطه می آمدجلوی این عدد۵۷۱عالی میشدبه تلافی نزدیک به۳۰٫۰۰۰شهیدفلسطینی
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    چرا همشون ماسک میزنن واسه جسدبرون مگه وبا دارن چقدر از مرگ وحشت دارند
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    شمار تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست ها در طول جنگ غزه از مرز ۹۰۰ دستگاه گذشته / حالا فرض کنید دست کم کم کم در هر دستگاه منهدم شده یه صهیونیست به هلاکت رسیده ، تلفاتشون میشه ۹۰۰ تا صهیونیست نه ۵۷۱ ؛))) / خنگ تر و احمق تر از صهیونیست ها که فکر میکنند افکار عمومی جهان دروغ هاشوپ رو باور میکنند هم هست !!؟ ؛))) / این آمار رژیم صهیونیستی رو حداقل باید در ۸ ضرب کرد تا بشه آمار واقعی از تلفات صهیونیست ها / چون نفربر که یه صهیونیست رو حمل نمیکنه ، یا تانک اونهم از نوع مرکاوا حداقل دو تا سرنشین رو داره حالا بولدوزر باشه بله یک سرنشین (راننده) داره / تلفات صهیونیست ها در غزه بکنار تلفات اینها در شمال سرزمینهای اشغالی هم مرز با لبنان رو هم اضافه کنید میشه یک فاجعه برای اسرائیل که حق داره از ترس واکنش مردم خودش و واکنش های جهانی امار. واقعی تلفاتش رو منتشر نکنه / اما حق ندارد مردم دنیا رو ساده لوح و خنگ فرض کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس