آمار نظامیان زخمی‌شده رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی آمار نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته نوار غزه میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی شمار نظامیان صهیونیستی را که طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری‌های جاری در نوار غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند، اعلام کرد.

بنا بر اذعان ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست، ۱۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که به صورت کلی از آغاز جنگ غزه تاکنون نیز ۵۵۰۰ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند. بر اساس گزارش این رسانه‌ها از شروع جنگ غزه تاکنون به صورت میانگین در هر روز از جنگ ۶۰ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که بیشتر آن‌ها از نیروهای ذخیره بوده‌اند زخمی شده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اداره توانبخشی رژیم صهیونیستی برای پذیرش ۲۰ هزار زخمی در سال جاری آماده می‌شود.

بر اساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی این اداره در سال گذشته نیز ۵۵۰۰ نظامی صهیونیست زخمی را پذیرش کرده است.

این آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس