کد خبر 1599795
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کارگر IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    3 2
    همراه زاهدی چند نفر دیگر هم بودند. تبعیض قائل نشوید .
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      1 2
      توی منافق می‌خوای به ولی امر مسلمین که خودشان پایه‌گذار تکریم خانواده شهداء به ویژه شهدای کم تر شناخته شده هستند یاد بدی؟! خجالت نکشیدی چنین مزخرفی به ذهنت رسید؟! همه شهیدند اما مردم و به ویژه دشمنان شناخت متفاوتی نسبت به آنان دارند. این پیام حاوی معناییست که توی گیج نمی‌فهمی. وگرنه در طول زمان با همه دیدار می‌شود. راستی رهبری مثل تو بی‌کار نیستند!
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    1 2
    حکومت بی اقتصاد ایران که برای تامین هزینه های بیشمار و روز افزون داخلی و خارجی خود به هر شیوه ای تمسک میجوید، شرایط زندگی را هر روز بر مردم دشوارتر میکند و علاوه بر گرانیهای کمر شکن به مالیاتهای سنگین و غیرقانونی روی اورده و مالیات ارزش افزوده اختراعی احمدینژاد جنایت اشکار است. اکنون که سرمایه های مولد و اشتغالزای غربی با دخالت ایران و همکاری دموکراتها صرف صدور انقلاب میشوند، در اینده نزدیک بحران بیکاری و گرانی و ناامنی، تمام بشریت را فلج خواهد کرد و کار به جایی میرسد که انچه دست اوردهای جهانی انقلاب نامیده میشوند، در چشم بهم زدنی متلاشی شده، و حاصل انقلاب سیل اسای ایران جز ویرانی ایران و جهان چیزی نخواهد بود. خودباوران متوهم به حقانیت اسلام ناب نفهمیدند که بازی با سرنوشت دین و دنیای مردم راه نجات انها را از دوزخ می بندد و خداوند نیازی به حاکمیت دین به هر شکل و قیمت ممکن ندارد.
  • یا امام خامنه‌ای IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    2 1
    لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس