کد خبر 1599329
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اگر به دنبال دریافت جایزه دستکش طلایی است باید دروازه خود را در دیدارهای باقی لیگ برتر بسته نگه دارد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    0 2
    تلاش کنه تا موفق بشه
  • حجت تاجی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    3 1
    انشاالله که موفق نمیشه
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    3 1
    علی منقاروند در حد 10 تا دروازبان اول حال حاضر ایرانم نیست.این فقط به خاطر پرتاب دستش معروف شد بعدشم رفت لنگ و رسانه ها بادش کردن.خودشو هم میزد به شیرین عقل بودن تا محبوب شه
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    0 4
    به امید موفقیت برای این بزرگوار
  • رضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    3 0
    به نظرم بهتر است آقای بیرانوند کاندیدای آقای گل خور لیگ باشد!! اگر وزارت معیارها را عوض کند می تواند به ایشان به پاس گلهای زیادی که خورده بهش دست کش طلای بیشترین گل خورده در یک فصل را اهدا کند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس