get-app

تور مسافرتی خارجی و داخلی فلای‌تودی

خرید تور راه حلی ایده‌آل برای تجربه سفرهای بیشتر با هزینه‌ای مناسب است. با خرید تورهای مسافرتی تمامی خدمات مرتبط با بلیط هواپیما، رزرو هتل، دریافت ویزا، ترانسفر و برنامه گشت‌وگذار در مقصد خود را به راحتی دریافت کنید. فلای‌تودی امکان خرید تور گردشگری مقاصد مختلف دنیا را با بهترین قیمت و کاملترین خدمات برای شما فراهم کرده است.
فلای‌تودی یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان انواع تور خارجی، تور داخلی و تور لحظه آخری محسوب می‌شود. به‌طور کلی، خدمات ویژه تور مسافرتی شامل خرید بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، خدمات ویزا، دریافت بیمه مسافرتی، ترانسفر، برنامه بازدید از جاذبه‌ها و تفریحات و ... است.
برای رزرو تور موردنظر خود در فلای‌تودی، می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  • با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی، فرم موجود در صفحه تور مقصد موردنظر خود را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
  • به طور مستقیم با بخش تورهای مسافرتی به شماره 42405000 داخلی 4 تماس بگیرید.
  • تور مارماریس

    تور 7 روز ، پرواز + هتل + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور مالزی

    تور 8 روز ، پرواز + هتل+ ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور راس الخیمه

    تور 5 روز، پرواز + هتل(صبحانه،ناهار،شام و نوشیدنی) + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور ژاپن

    تور 10 روز ، پرواز + هتل + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور برزیل

    تور 12 روز ، پرواز + هتل + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور سریلانکا

    تور 8 روز ، پرواز + هتل + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Opera دبی

    تور 5 روز ، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Opera دبی

    تور 5 روز ، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Opera ابوظبی

    تور 8 روز ، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Opera ابوظبی

    تور 8 روز ، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Opera ابوظبی

    تور 4 روز ، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Opera ابوظبی

    تور 4 روز ، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز + ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Virtuosa دوحه

    تور 7 روز، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز+ ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Virtuosa دبی

    تور 8 روز، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز+ ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز MSC-Virtuosa ابوظبی

    تور 8 روز، پرواز + اقامت هتل و کشتی کروز+ ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز دبی - عمان

    تور 8 روز ، پرواز + اقامت کشتی کروز+ ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور کروز دبی

    تور 8 روز ، پرواز + اقامت کشتی کروز+ ترانسفر فرودگاهی
    اتمام موجودی

    تور لحظه آخری؛ ارزان‌ترین نوع تور گردشگری

    اگر به دنبال سفری ارزان هستید، تورهای لحظه آخری بهترین گزینه برای شما هستند. این تورها با قیمتی بسیار مناسب، امکان سفر به مقاصد دلخواه شما را فراهم می‌کنند. توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده در تورهای لحظه آخری هیچ تفاوتی با تورهای عادی ندارد.
    فلای‌تودی با ارائه ارزان‌ترین تورهای لحظه آخری به شما کمک می‌کند تا سفری به‌یادماندنی و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. برای یافتن تور لحظه آخری مناسب، کافی است زمان سفرتان را مشخص کنید و با جست‌وجو در میان تورهای لحظه آخری فلای‌تودی، خودتان را به یک ماجراجویی جدید دعوت کنید. خدمات تور لحظه آخری متناسب با مقصد و مدت زمان تور تعیین می‌شود.

    تور خارجی فلای‌تودی

    فلای‌تودی با ارائه تورهای خارجی به محبوب‌ترین شهرهای توریستی جهان، بهترین تجربه سفر را برای شما رقم می‌زند. در این تورها می توانید خدمات سفر با بهترین کیفیت را دریافت کنید. قیمت تورهای خارجی براساس مقصد و خدمات تور متفاوت است؛ با این وجود همواره می‌توانید تور خارجی ارزان را در فلای‌تودی پیدا کنید.
    خدمات تورهای خارجی شامل اخذ ویزای توریستی، هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل، رزرو هتل، بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی و غیره است. اگر قصد خرید بهترین تورهای خارجی مانند تور تفلیس، تور تایلند، تور ترکیه، تور ارمنستان یا تور گرجستان را دارید، یا به دنبال تورهای خارجی خاص مانند تور ژاپن یا تور مارماریس هستید، به سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

    محبوب‌ترین تورهای خارجی فلای‌تودی

    فلای‌تودی امکان خرید تور خارجی با ارزانترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم کرده است. برای رزرو تور کافی است مقصد موردنظر خود را در میان تورهای گردشگری فلای‌تودی جستجو کنید. با رزرو تورهای پرطرفداری مانند تور دبی، تور استانبول و تور تایلند در این پلتفرم سفری متفاوت داشته باشید.
    علاوه بر تورهای پرطرفدار، فلای‌تودی امکان طراحی تور سفارشی را نیز برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید مدت زمان سفر، هتل، برنامه سفر و دیگر جزئیات را مطابق با میل خودتان انتخاب و سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.

    تور داخلی فلای‌تودی

    ایران متنوع‌ترین جاذبه‌های گردشگری را دارد و با سفر به هر شهر آن می‌توان هزاران روایت تاریخی، فرهنگی و هنری را از نزدیک به تماشا نشست. تورهای داخلی فلای‌تودی امکان سفر ارزان و باکیفیت به شهرهای مختلف کشورمان را فراهم کرده‌اند.
    تورهای داخلی فلای‌تودی با خدمات متنوعی مانند خرید بلیط، رزرو اقامتگاه، ترانسفر، پکیج بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری ارائه می‌شوند. همچنین با توجه به مدت زمان تور، موقعیت جغرافیایی مقصد و انتخاب‌های شما، برنامه و هزینه تورها متفاوت خواهد بود.
    اگر به دنبال سفر ارزان به داخل کشور هستید، فلای‌تودی تورهای ایرانگردی ارزان مانند تور کیش و تور قشم را نیز ارائه می‌دهد. برای انتخاب تور مناسب خود، کافی است با کارشناسان تور فلای‌تودی تماس بگیرید و از راهنمایی آنها بهره‌مند شوید.

    پرطرفدارترین تورهای داخلی فلای‌تودی

    مقصد سفر شما سواحل خلیج فارس باشد یا شهرهای سرسبز شمالی، شهرهای کویری ایران باشد یا جزایر زیبای جنوب، با تور ایرانگردی سفر ارزان و آسوده‌ای را تجربه کنید. فلای‌تودی متناسب با بودجه و سلیقه گردشگران، انواع تور گردشگری داخلی با بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. اگر زائر حرم مطهر رضوی هستید، به راحتی تور مشهد ارزان را در فلای‌تودی پیدا کنید و اگر قصد سفر تفریحی به جنوب کشور را دارید، بهترین تور قشم و تور کیش را در فلای‌تودی خریداری کنید.

    تورهای نوروزی فلای‌تودی

    فصل بهار و به خصوص تعطیلات نوروز زمان اوج سفرهای داخلی و خارجی است. تورهای نوروزی نیز از پرطرفدارترین تورهای گردشگری محسوب می‌شوند. با توجه به اوج سفرها در این زمان، قیمت تورها نیز افزایش پیدا می‌کند. با این حال، فلای‌تودی تور نوروز 1403 را با بهترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. چنانچه قصد دارید تعطیلاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید، تور ارزان کیش، قشم، مشهد و ... را در فلای‌تودی خریداری کنید.

    تورهای اروپایی فلای‌تودی

    شهرها و کشورهای اروپایی محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگران دنیا دارند. خرید تور اروپا بهترین گزینه برای سفر به این کشورها و بازدید از جاذبه‌های گردشگری معروف آنها است. با رزرو تور اروپا فلای‌تودی هزینه‌های سفر شما تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند؛ چراکه تمامی مراحل مربوط به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، دریافت ویزای مسافرتی، بیمه‌نامه سفر و برنامه گشت‌وگذار از قبل و با بهترین قیمت انجام می‌شود.
    فرقی نمی‌کند به دنبال تور استانبول باشید یا تور پاریس، کافی است با یک تماس تلفنی با کارشناسان فلای‌تودی یا مراجعه به سایت یا اپلیکیشن، لیست تورهای اروپا را دریافت کنید. به این ترتیب، مقصد موردنظرتان را از میان انواع تور ارزان خارجی و تورهای لوکس انتخاب کرده و مراحل بعدی را به ما بسپارید.

    تور نمایشگاهی فلای‌تودی

    هرساله نمایشگاه‌های زیادی در سراسر دنیا برگزار می‌شود. نمایشگاه‌های بین‌المللی، بستری ایده‌آل برای یافتن فرصت‌ها و برقراری ارتباطات سودمند با تجار و صاحبان کسب‌وکار از سراسر دنیا هستند. تورهای نمایشگاهی با هدف بازدید از یک نمایشگاه به خصوص در کشوری خارجی برگزار می‌شود. خدمات این تورها در مقایسه با تورهای گردشگری کمی متفاوت است و برای مدت زمان برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی می‌شود.
    خدمات تور نمایشگاهی شامل بلیط هواپیما، ویزا، ترانسفر فرودگاهی‌، سرویس رفت‌وبرگشت نمایشگاه، رزرو هتل‌ و راهنمای فارسی زبان است. فلای‌تودی علاوه ‌بر تور مسافرتی، انواع تور نمایشگاهی را برگزار می‌کند. راهنمایان تور نمایشگاهی اطلاعات کاملی درباره نمایشگاه و کشور برگزارکننده دارند و شرکت کنندگان در تور نمایشگاهی را در این زمینه راهنمایی می‌کنند. همچنین محل اقامت شرکت‌کنندگان تور نمایشگاهی در فاصله نزدیک با محل نمایشگاه انتخاب می‌شود تا رفت‌وآمد سریع‌تری داشته باشند.

    تورهای ارزان فلای‌تودی

    برای خرید تور ارزان حتما به مدت زمان تور توجه کنید؛ به‌طور معمول تورهای یک‌روزه داخلی و تورهای کمتر از یک هفته خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. همچنین تورهای مناسبتی مانند تور کریسمس یا تورهای نوروزی معمولا گرانتر از تورهای دیگر هستند.
    علاوه بر این، خدمات تور بر هزینه آن تاثیر زیادی می‌گذارد. با توجه به امکان خرید تور لحظه آخری در فلای تودی، سفر ارزان داخلی و خارجی به سادگی فراهم شده است. با یک جستجو در این پلتفرم می‌توانید تورهای خارجی مانند تور دبی ارزان و تور تایلند ارزان و همچنین تورهای پرطرفدار داخلی مانند تور مشهد ارزان را خریداری کنید.

    خدمات ویژه تورهای فلای‌تودی

    با خرید تورهای مسافرتی فلای‌تودی، سفر شما از لحظه شروع تا انتها، به طور کامل برنامه‌ریزی می‌شود. ما برای تمام روزهای شما در سفر برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بدون دغدغه و اتلاف وقت از تمامی لحظات آن لذت ببرید. خدمات تور فلای‌تودی شامل موارد زیر می‌شود:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل
  • ترانسفرهای فرودگاهی در مسیر ورود و خروج
  • خدمات دریافت ویزای مسافرتی در تورهای خارجی
  • خرید بیمه مسافرتی
  • انواع گشت‌های شهری و خرید
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • لازم به ذکر است تور گردشگری برای هر مقصد داخلی و خارجی را می‌توانید متناسب با زمان سفر، مدت زمان اقامت، هتل، پرواز و برنامه سفر موردنظر خود سفارش دهید. برای رزرو با کارشناسان واحد تور در فلای‌تودی تماس بگیرید و مراحل خرید تور موردنظر خود را تکمیل کنید.

    قیمت تورهای فلای‌تودی

    فلای‌تودی یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان انواع تور خارجی و تور داخلی ارزان محسوب می‌شود. به‌طور کلی هر آنچه برای سفر نیاز دارید، می‌توانید با رزرو تورهای مسافرتی در فلای‌تودی و با گارانتی بهترین قیمت تور دریافت کنید. قیمت تور به داخلی یا خارجی بودن سفر، مدت آن، زمان سفر، خدمات دریافتی و... بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاع از هزینه تورها با کارشناسان فلای‌تودی در ارتباط باشید.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.