کد خبر 1604664
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کشف سوخت قاچاق

جانشین انتظامی غرب استان تهران از کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد تومان در رباط کریم خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی کرمی گفت: در راستای طرح کنترل عرضه کنندگان و مصرف کنندگان فرآورده‌های نفتی، با به دست آمدن اخباری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در جاده رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضایی، ماموران انتظامی در بازرسی از محل، تعداد ۹ عدد مخزن در ابعاد مختلف و یک عدد دیگ خنک کننده و مقدار ۵۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد تومان کشف کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر شد، گفت: متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد که سوخت قاچاق را در مخزن‌هایی با حجم‌های مختلف و به صورت غیرمجاز نگهداری و در فرصت مناسب با تریلی جهت فروش به شهرهای مرزی منتقل می‌کرد.

سردار کرمی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و سوخت قاچاق تحویل انبار نفت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوخت مجانی=قاچاق IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    9 1
    راه حل این سوخت مجانی و قاچاق گسترده : :::: سوخت باید هر سال معادل تورم سال قبل افزایش یابد :::: مثل بقیه کالاها ::: لبنیات ::: برنج ::: لوازم خانگی ::: خودرو ::: آپارتمان :::: سرکوب قیمت انرژی : احمقانه ترین کاری است که میتوان در این تورم در رقمی انجام داد :::: سرکوب قیمت انرژی عامل مهم ایجاد تورم دو رقمی است !! :::: دوباره بخوانیم : :::: سرکوب قیمت انرژی عامل مهم ایجاد تورم دو رقمی است !! ::: سرکوب قیمت انرژی = خودکشی اقتصادی
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      چی میگی؟؟؟سوخت ملی است وباید با ارزانترین قیمت به مردم عرضه شودو مازاد آن به قیمت جهانی صادرگردد.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      آرد هم معادل تورم سال گران کردن و میبینی که شیرینی کیلویی 12هزارتومان شد کیلویی 130هزارتومان!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه میتونی برو بخر و بخور!!!!!!!!!!!!!!!
    • به بیراهه میرویم !! IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      3 0
      دوست عزیز ... فعلا سوخت ارزان باعث مسرت قاچاقچیان و همسایگان ایران است .... چیزی که برای ایرانیان میماند : کسری بودجه و تورم ناشی از آن است !! .... به بیراهه میرویم !! .... سوخت مجانی فعلی ، عامل کسری بودجه و تورم دو رقمی است . ...... اکثرا فکر میکنند این سوخت مجانی به نفع شان است !! .... به خدا نیست !! .... سوخت مجانی ، تورمساز است !!! ....
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    2 0
    فقط اعدام
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    1 0
    باید اول خودشو مینداختین داخل سوخت تا حل شود!!!
  • جواد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    ابر قاچاق مصرف روزی بیست میلیون لیتر بنزین اتباعه به قیمت مفت نسبت به جهانی این. مقدار غیراز قاچاق سوخت به کشورهای همسایه است. روزی چهل میلیون لیتر بنزین وچهل میلیون لیتر گازوییل مصرف اتباع است یا قاچاق میشه میلیون ها خونه اتباع گاز و برق مجانی میگیرن. نون.
  • علت اصلی:ارزانی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    5 0
    در زندگی ، حذف معلولها دردی دوا نمیکند !!! ..... باید علت اصلی برطرف شود !! .....علت اصلی مصایب کشور : سوخت مجانی است !! >>>>>>>> مانند شخصی که به علت سردرد ، فکر میکند سردیش شده ، دایم چای نبات میخورد ، غافل از اینکه فشار خونش بالا است ! >>>> و چای نبات ، فشار خونش را بالاتر میبرد !! >>>> اول شناخت علت مسایل !! >>>>>
  • ابلهانه ترین انتظار IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    3 0
    عامل اصلی تورم ایران ، کسری بودجه دولت است ! .... در این شرایط کسری بودجه ..... تثبیت قیمت سوخت : ابلهانه و احمقانه ترین کاری است که میتوان در این شرایط از دولت انتظار داشت !! >>>>>> وای از بعضی ایرانیان فرهیخته !!
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    این حادثه مشکوکتر از اونه که بگید اتفاقه
  • جواد IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    ریشه تورم مصرف اتباعن.
  • به بیراهه میرویم !! IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    2 0
    دوست عزیز ... فعلا سوخت ارزان باعث مسرت قاچاقچیان و همسایگان ایران است .... چیزی که برای ایرانیان میماند : کسری بودجه و تورم ناشی از آن است !! .... به بیراهه میرویم !! .... سوخت مجانی فعلی ، عامل کسری بودجه و تورم دو رقمی است . ...... اکثرا فکر میکنند این سوخت مجانی به نفع شان است !! .... به خدا نیست !! .... سوخت مجانی ، تورمساز است !!! ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس