کد خبر 1604353
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
اکرم الکعبی: آیت‌الله رئیسی از حامیان شجاع مقاومت بود

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان را فاجعه ای بزرگ و اندوه بار برای جهان اسلام دانست.

به گزارش مشرق، شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء، رئیس‌جمهور شهید ایران را از ارکان اصلی و حامیان همیشگی مقاومت خواند و فقدان وی را ضایعه‌ای دردناک برای جهان اسلام دانست.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را فاجعه‌ای بزرگ و اندوه‌بار برای امت اسلامی توصیف کرد.

شیخ «اکرم الکعبی» تاکید کرد: ما در کنار ملت و رهبر حکیم ایران، امام خامنه‌ای (دام‌ظله) هستیم و این مصیبت را مصیبت خودمان می‌دانیم. مواضع آن سید شهید از هر نظر قابل احترام بوده و خدمات ایشان محدود به داخل مرزهای جمهوری اسلامی نمی‌شود، بلکه نقش جهادی صریح و آشکاری در کلیه موضوعات مرتبط با جهان اسلام داشتند.

وی در ادامه با اشاره به استواری آیت الله رئیسی در حمایت از ملت‌های عراق و فلسطین در برابر تروریست‌های داعشی و اسرائیلی، افزود: این شهید فقید یکی از بزرگترین حامیان خط جهاد و محور مقاومت به‌شمار می‌رفت که با فقدانش، مقاومت اسلامی یکی از ارکان اصلی و مدافعان شجاع خود را از دست داد.

دبیرکل نُجَباء در پایان تصریح کرد: علی‌رغم این اتفاقات، ما به رهبری حکیم جمهوری اسلامی اعتماد کامل داریم و می‌دانیم که مردانش این بحران را پشت سر می‌گذارند. این دولت به جهاد و پشتیبانی از مستضعفان ادامه خواهد داد و این حادثه دردناک، ایران را از ادامه زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) بازنمی‌دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس