کد خبر 1603302
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
رشوه

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید سه نفر مرتبط با فساد در فوتبال، هر کدام ۲۵ عدد سکه رشوه دریافت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج درباره آخرین وضعیت پرونده رسیدگی به فساد در فوتبال اظهار کرد: اطلاعات ما در حدی هست که اعلام شده است. موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان درحال پیگیری است و اگر ثابت شود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برخورد می‌کند.

وی افزود: هیچکس نباید از این فساد چشم پوشی کند و مساله را جدی نگیرد. هر کسی موضوعی دارد که جنبه کیفری‌ ندارد می‌تواند به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

او همچنین گفت: در سال ۱۴۰۰ کمیته اخلاق پرونده‌ای مشابه مربوط به باشگاه مس شهر بابک را بررسی کرد که برخی محروم شدند. پرونده فعلی هم صرفا درباره پرداخت رشوه است. سه نفر در حوزه فوتبال که یکی‌ از آنها رسانه‌ای است، هر کدام حدود ۲۵ سکه دریافت کرده‌اند. پرونده در حال بازپرسی است و اگر اثبات شود، این افراد در فوتبال هم محروم می‌شوند و اگر تبرئه شوند، به کارشنان ادامه می‌دهند.

او همچنین گفت: نهادی گزارشی به من داد که پیشنهاد ما این بود که این پرونده به دادگستری برود و در ارکان قضایی فدراسیون بررسی نشود. باید به مقامات قضایی فرصت دهیم تا پرونده را بررسی کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فوتبال سراپا فساد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    این باشگاههای سرطانی فوتبال کلا باعث دردسر و هزینه کلان ملی هستند !! >>>> این کانونهای فساد چه نفعی برای کشور داشته اند ؟!!! >>>> بازیکنان فاسد نجومی >>> ارتزاق از خون مردم >>> ++++++++ باشگاههای سرطانی فوتبال سراپا فساد هستند !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان و مریبان داخلی را هم به راحتی توجیه میکنند !!
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    اگر محکوم شوند از فوتبال محروم میشوند از حالا یک حکم ساده و تمسخر آمیز برای این مفسدین در فوتبال در نظر گرفته شده است در صورتی که در کشورهای قانونمند جهان چنین فسادی حداقل بیست سال زندان دارد
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    خود ریس فدراسیون هنوز به خاطر قرارداد ویلتموس و هدر دادن میلیاردها تومان از بیت المال محاکمه نشده
  • کارگر IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    مهدی تاج = محمد مصدق = اکبر طبری !
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    نتیجه سپردن "گوشت لخم" به دست" گربه" همین رشوه خوری هاست!
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    75 سکه رشوه درفوتبال یک جعبه شیرینی هم حساب نمیشه!!!!!
  • NO ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    شوخی میکنین؟!۲۰ تا سکه ۳۰ تا سکه همین ؟!؟! خواهشا بازی با قطر رو نگاه کنید ببینید ر.ر. و ع . ب. دارند وسط زمین علنی بازی رو در میآورند. مخصوصا ر.ر. که در تمام گلهای قطر سهیم بود. یعنی اینجوری که گل دوم و سوم رو تقریبا خودش به ثمر رسوند. عاجزانه از شما خواهش میکنم که یک برسی اون بازی رو بکنید
  • NO ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    شوخی میکنین؟!۲۰ تا سکه ۳۰ تا سکه همین ؟!؟! خواهشا بازی با قطر رو نگاه کنید ببینید ر.ر. و ع . ب. دارند وسط زمین علنی بازی رو در میآورند. مخصوصا ر.ر. که در تمام گلهای قطر سهیم بود. یعنی اینجوری که گل دوم و سوم رو تقریبا خودش به ثمر رسوند. عاجزانه از شما خواهش میکنم که یک برسی اون بازی رو بکنید. توی اون بازی اگر گرفته باشند ۲۰-۳۰ کیلو طلا کمتر نبوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس