کد خبر 1603236
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
هالیوی: ۲۴ گردان حماس پابرجاست/ به ما دروغ گفتند

نماینده کنست از حزب لیکود اذعان کرد که همه ۲۴ گردان جنبش حماس سالم مانده و هیچ کدام از آن‌ها نابود نشده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، آمیت هالیوی نماینده کنست از حزب لیکود طی اظهاراتی در شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همه ۲۴ گردان جنبش حماس سالم مانده و هیچ کدام از آن‌ها نابود نشده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نابودی کامل گردانهای حماس سخن رانده و اینکه یک گردان نیز نمانده است، گفت: من با علم و مسئولیت کامل می گویم که همه ۲۴ گردان حماس پابرجا هستند. همه این گردان‌ها فعال و در حال حمله هستند.
علاوه بر این گردانهای جهاد اسلامی فلسطین هم هستند. آنها بسیار بسیار فعال و در حال حمله هستند و در صحنه میدانی حضور دارند. ما از هر منطقه ای که عقب می نشنیم گروههای مسلح به آن بر می گردند.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونت گزارش داد که سلطه نظامی بر نوار غزه، رژیم صهیونیستی را وارد بحران مالی شدیدی خواهد کرد و ۶ میلیارد دلار هزینه بر بودجه آن تحمیل خواهد کرد.

این روزنامه آورده است که ارتش صهیونیستی برای اشغال کامل و سیطره نظامی بر نوار غزه به ۵ لشکر نیاز دارد و باید نیروهای خود را از جبهه شمال با حزب الله و کرانه باختری فراخوانده و در جنگ علیه غزه به کار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    سپرشون خوب بوده
  • سید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    شمافقط بلدیدساختمون خراب کنید. فقط زن وبچه وپیر زن وپیرمردبکشید حماس پابرجاست چون درقلب ملت فلسطین جای دارد وملت مظلوم فلسطین باایستادگی خودش تماما دنیای استکبار ومبهوت ومستاصل کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس