کد خبر 1601589
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در مطلبی با عنوان نوبت رفاقت و خدمت یا تبدیل رقابت به عداوت، در کانال تلگرامی خود نوشت:

یکی از مهم ترین نقشه های دشمن در مرحله پس از انتخابات، اختلاف افکنی و تعمیق آن در میان اضلاع و نیروهای منتسب به جبهه انقلاب است. فرقی هم برای شان نمی کند که شانا را بزنند یا امنا و جبهه پایداری را، و یا دولت و مجلس، و قالیباف و رئیسی را.

این پروژه راهبردی، سالهای متمادی در حال اجرا بوده و در ماه های اخیر شدت گرفته است. هدف، به حاشیه افکندن اولویت ها، از هم گسیختن انسجام میان نیروها، تبدیل اختلاف نظر ها به منازعات فرساینده میان فعالان سیاسی، و توسعه و تصاعد دادن آن به سه قوه است.

فعالان منتسب به جبهه انقلاب باید در اظهارات خود خیلی دقت کنند که صف بندی با دشمن به حاشیه نیفتاده، و به تقابل در درون جبهه خودی منتقل نشود.

سرمستی و کُری خوانی، سرخوردگی و مقصر یابی، سرزنش و شماتت یکدیگر، یا متهم کردن دیگری به نقش آفرینی منفی در مشارکت انتخاباتی، خلاف مصلحت، و پر کردن خانه های جدول دشمن است. اگر حجم دشمنی ها و مشکلات را درست ببینیم، کمترین عذر و توجیهی برای لحظه ای درگیر شدن با هم باقی نمی ماند.

هر نامزدی که به مشارکت کمک رساند و در عین حال رای نیاورد، زهی سعادت که بار سنگین مسئولیت از دوشش برداشته شد. و هر کس انتخاب شد، نه که پیروز شده باشد، بلکه گردنش زیر دِین است، تا در روز حساب، مو را از ماست بکشند و بتواند ثابت کند دِینش را ادا کرده است.

اگر کسی تردید دارد که دشمن دنبال دو به هم زنی و شکاف افکنی است، نشتی بشکه سرویس های جاسوسی بیگانه را لا به لای تحلیل ؛عباس .ع؛ (محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) مرور کند. او ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در نشریه «صدا» نوشت:
«مهم‌ترین هدف اصلاح‌طلبان، تعمیق شکاف در حاکمیت است. مهم ‌ترین عاملی که در شرایط کنونی به عنوان پیشران فرآیند ما عمل خواهد کرد، جلوگیری از وحدت اصولگرایان تندرو با سایر اصولگرایان است. نهایی کردن شکاف میان جناح حاکم، به لحاظ تاریخی مهم است. اصلاح‌طلبان باید نقش گُوِه را بازی و این شکاف را به جدایی کامل برسانند».

نسخه راهگشا برای نیروهای منتسب به انقلاب در مجلس و بیرون از آن، همان است که رهبر انقلاب ۲۱ دی ماه ۱۳۸۸ در دیدار "فراکسیون انقلاب اسلامی" (مجلس هشتم) فرمودند: "اگر منکری می‌بینید نهی از منکر کنید، اگر چنانچه معروفی هست که بر زمین مانده امر به معروف کنید اما این موجب نشود که آدم این منکر یا این نقطه منفی را بهانه قرار بدهد و راهش را جدا کند یا فرض کنید که فاصله ایجاد شود یا تعارض کند یا تخریب کند، کما اینکه بعضی‌ها همین جورند".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    3 0
    تو فصای مجازی به اسم طرفداری از این و ان این کار را انجام میدهند ...
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    1 0
    یکی از مزخرفترین توجیهات این است که کلی انسان بالغ در مجلس میروند ولی شما برا توجیه کارهایی که نباید انجام بدهند و با اختیار و زبان خود انجام میدهند واژه دشمن بکار میبرید نخیر همه اینها اختیار دارند و آدم آهنی نیستند از دور با دشمن کنترل شوند نکنند کاری که نباید انجام دهند
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    1 0
    مردم هم دیگه کاری با اینها ندارند چه برسه دشمن حرکات واضح است اینها چی هستند که دشمن بخواد روشون کار کند یه سری شومن صبر کنید دستپخت این مجلس ببینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس