لایحه عفاف و حجاب برای چهارمین بار به شورای نگهبان ارسال شد

کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف  کرده است و  مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است.

به گزارش مشرق،‌حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    40 0
    ۲۰ سال دیگر در همین روز!!! لایحه عفاف برای یک میلیون و صد و چهلمین بار به شورای نگهبان ارسال شد!!
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    62 0
    لایحه سراپا ایراد و ضد حجاب بودنش بدتر از نبودنه
  • GB ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    والدین بد فرزندان بد تربیت میکنن و این کودکان بعد مدتی به نسل بعدی والدین بدتر تبدیل میشن و بهزیستی هیچ اقدامی نمیکند که کودک از والدین بد جدا بشود. کتاب های منحط خارجی مجوز ترجمه و یا کتب داخلی مجوز انتشار میگیرند. سریالها و فیلم های منحط توسط باندهای دوبله زیرزمینی به فارسی دوبله میشن و اساتید غربگرا در دانشگاه ها حق فعالیت مخرب دارن و مهمتر اینکه سالهاست مهدکودک های خانگی و آموزشکده های موسیقی سنتی توسط بهاییان ایجاد شده. همچنین مد پوشاک سال و حجاب استایل توسط بهایی ها هدایت میشه. عوامل نفوذی تا میتوانند بروکراسی و کاغذ بازی را بیشتر و پیچیده میکنن کارها را کند تر انجام میدهند یا معیوب کار میکنن. آیا این صحیح است که به شهروندان ایراد بگیرند وقتی ذهن جامعه را پاسداری نمیکنند؟ الان کتاب ترجمه و منتشر کردن در ترویج محارم گرایی همجنس، وقتی ذهن ها آلوده بشن باید منتظر بد تر از بی حجابی هم بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس