جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان

جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش مشرق، در جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار سمنان، وزرای جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، مسئولان دستگاه‌های دولتی و برخی از مقامات ارشد استانی حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های پیشنهادی و اولویت دار استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه اعلام شد، بیش از ۸۰ درصد تسهیلات اختصاص یافته و ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان اجرایی و عملیاتی شده است.

طرح‌های حوزه کشاورزی و دامداری، لایروبی و مرمت قنوات، احداث کانال‌های آبیاری، عملیات بیابان زدایی، اجرا و بازنگری طرح‌های هادی روستایی، ایمن سازی روستاهای در معرض خطر، تکمیل و ساخت پارک‌های علم و فناوری، تکمیل و ساخت محیط‌های رفاهی و ورزشی در دانشگاه‌ها، تکمیل و تجهیز دانشکده‌ها، تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس، توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها و اماکن درمانی، اجرای طرح‌های گروه‌های جهادی و مردمی بخشی از مصوبات این جلسه در راستای توسعه و عمران استان سمنان بود.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به تعمیر و تامین تجهیزات حفاظتی و پایش پاسگاه‌های محیط بانی، ساماندهی گلزار شهدا، تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ایثارگران، بهسازی راه‌های اصلی و روستایی، ارتقا تصفیه خانه‌ها، تکمیل تاسیسات فاضلاب، تکمیل مساجد و مصلی‌های استان، ساخت و تکمیل اماکن فرهنگی، تکمیل سالن‌های ورزشی، محرومیت زدایی و بهسازی مدارس ناایمن اشاره کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    موضوع مهمتری هم برای دولت هست که هنوز مردم را معطل گذاشته است. انحصار واردات خودرو توسط چند شخص و شرکت خاص باید بطور عملی توسط دولت برداشته شود تا مردم آزادانه بتوانند خودشان هر خودرویی که خواستند وارد کنند تا قیمتهای نجومی خودرو شکسته شود و موجب کاهش قیمت بقیه کالاها در کشور شود. دولت رئیسی تا بحال اقدامی برای شکستن انحصار واردات خودرو توسط مافیای خودرو نداشته و اجازه داده تا خودروسازهای بی کیفیت داخلی با بالا بردن قیمت نجومی خودرو باعث شوند تا بقیه کالاها هم گران شود و مردم دچار مشکلات معیشتی بشوند. چرا دولت مدعی خدمت به مردم بر خلاف ادعایش مانع آزادی و حق مردم برای وارد کردن خودرو کارکرده خارجی با قیمت ارزان و مصرف پایین سوخت است و انحصار را نمی شکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس