کد خبر 1549481
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
حمله به ۲ پایگاه آمریکایی در عراق + جزئیات

 دو پایگاه غیرقانونی آمریکا در خاک فرودگاه اربیل و الانبار عراق هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش مشرق، المیادین گزارش داد که مقاومت اسلامی عراق دو پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار و «حریر» در فرودگاه اربیل را هدف قرار داد.

گزارشی درباره تلفات احتمالی ناشی از این حملات مقاومت اسلامی عراق منتشر نشده است.

مقاومت اسلامی عراق امروز همچنین پایگاه غیرقانونی آمریکا در میدان نفتی «کونیکو» در شرق سوریه را هدف حمله راکتی خود قرار داد.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده بود که پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    حشدالشعبی چرا اینطوری کارنظامی میکنه یه مقدار خرج مهماتهاتون را زیاد کنید باباجان اینطور که فایده نداره شما فقط با اینکارتون قلقلک میدهید .یه طوری بزنید که دردآور باشه .سفیر آمریکا را ازعراق بیرون کنید ویا ترور کنید صهیونیستها را درکردستان عراق یکی پس از دیگری ازبین ببرید .یه تکانی بخودتان بدهید .آخه چند کاتیوشا و چند تا پهپاد که گره گشا نیست حجم آتیش تهیه را بیشتر کنید اینطور فایده نداره بابا جان چطور چارتا هواپیما نمیزنید اینم شد جنگ ای بابا !!!
  • ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    نیرو های آمریکایی ب چه علت در عراق و سوریه پایگاه دارند، مگر کسی از آنها کمک خواسته. چقدر اینها خواسته های تجاوز گرانه دارند. بدنبال خلع سلاح دیگران و آسانی کار متجاوزین هستند.
  • امیر ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام و خدا قوت به عزیزان در خبرگزاری مشرق . لازم است تا یادآوری کنم که بنویسید لانه آمریکایی‌های تروریست و شرکای اروپای وحشی نه پایگاه . و باید از گاز های شیمیایی از این شیاطین سرگردان پذیرایی کرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس