حملات سنگین موشکی گردان‌های قسام به فرودگاه بن گوریون و سدیروت

گردان‌های قسام فرودگاه بن گوریون و شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را هدف حملات سنگین راکتی و موشکی قرار داد.

به گزارش مشرق و به نقل از المیادین، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در پاسخ به آواره شدن و هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، فرودگاه بن گوریون را در تل آویو هدف حملات راکتی و موشکی قرار داده است.

گردان‌های قسام همچنین از شلیک بیش از ۵۰ فروند راکت و موشک به شهرک صهیونیست نشین سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    28 3
    افرین بیشتر حمله کنید .
  • DE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نیروگاه اتمی دیمونا رو باید زد حتی اگر خراب هم نشه جهودا از ترس فرار میکنند .
  • علی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اون ترقه ها را که همون هوا زدن خخخخخ
  • مهدی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آشیانه جنگنده های اشقیاء صهیونیست کجاست که به اونا حمله نمیکنید؟!!!!!
  • Puyamotlaq IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام بر شهدا بشریت چگونه در صده جدید با همه ادعایی مدنیت توحش رژیم صهیونیستی و جامعه اسرائیل را در اذهان عمومی و وجدان های بیدار توجیه می تواند بکند چگونه می توان کشتار ۱۰۰۰ زن و کودک در خانه هاشان توسط یک ملت اشغالگر و غاصب و ضد انسانی را توجیه نمود ملت اسرائیل با علم به اینکه اینجا سرزمین دیگران است و بواسطه خون ریزی و نسل کشی بدست آمده در صده اخیر را اشغال کردند، حالا هم استعمار نوین جهانی دست از نسل کشی انسان ها بر نداشتن است ما چگونه فرقی بین ظالم و مظلوم را از یاد برده ایم. آیا قدرت و دیکتاتوری معنی دیگری دارد . سکونت در اراضی اشغالی سکونت غیر قانونی و مغایر با قوانین بین‌المللی است شهرک سازی نتانیاهو و ارتش شیطان صفتشما مغایر با روح انسانیت و الاهیات است . آخر الزمان برا ظالم و مظلوم بسرعت آمده است. حماس برای آزادی زندانیان و کودکان و انسان ها در بند رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل نژادپرست چه باید بکند . در سال های اخیر زن و کودک فلسطینی توسط همین نظامیان و شبه نظامیان شهرک نشنیده صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند و تعداد زیادی باقی مانده به اسارت گرفته شده زیرا تاب و توان رژیم شیطان صفت صهیونیستی نبود که در مقابل چشمشان پرسش گر اذهان عمومی دست به کشتار وسیعترین بزند، البته بر عقلی پوشیده نبود که زندانیان فلسطینی هم بعنوان گروگان در زندان های صهیونیستی به سر می برند وگرنه یک مادر خبرنگار و یا کودکان خردسال و یا پیرمردها که ضرری به ارتش خونخوار اسرائیل نمی زدند . حال که انسانیت توسط رژیم ددمنش به اسارت برده شده است و کور سوی وجدان های بیدار در حال به فراموشی سپردن است وجدان بیدار پیکار جوی مقاومت اسلامی در فلسطین با نام حماس و جهاد اسلامی در برابر تمام این قساوت قلوب ایستاده و بر صف دشمنان با انسانیت و وجدان بیدار الوهیت یورش برده است و به پیکار قلب سنگی رژیم اشغالگر قدس اسرائیل خونخوار برخاسته است بر تمامی انسان ها بویژه مسلمانان است که به فریادهایی زنان و کودکان و مجروحان خردسال غزه برسیم هر دقیقه برایش آن به منزله مرگ و زندگی است مگر می شود کودکی که بر اثر بمباران وحشیانه اشغالگر صهیونیستی اسرائیل دست و یا پایش قطع شده در بیمارستان بدون آب و غذا و امکانات اولیه امدادی زنده بماند . اسرائیل در حال زنده زنده کشتن زنان و کودکان فلسطینی است.
  • DK ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دمشون گرم فرودگاه را بیشتر بزنند که اینقدر سرخر نتوانند بیاند در اسراییل
  • CA ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا تا الان خبری از نابودی جنگنده‌های اسرائیلی در این فرودگاه و بقیه فرودگاه‌های صهیونیستی نشده؟ موشک‌های فلسطینی شلیک می شوند اما ظاهراً به هدف نمیرسند.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    عکس چرا نمیذارید ؟! بدون عکس فایده ای نداره !
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    لعنت بر خردوغان تروریست منافق و ترکیه تروریست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس