سردار رمضان شریف- نمایه

سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویزهای دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی دانست.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صحنه امروز را صحنه مقابله با دشمن در عرصه جنگ شناختی و عملیات روانی دانست و گفت: وظیفه اهالی رسانه این است که تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهند.

وی ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویزهای دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی قلمداد کرد و افزود: این در حالی است که ده‌ها هزار پزشک متخصص و متعهد که در اوج تحریم‌ها و از زمان جنگ تحمیلی و ناامنی‌های مرزی کشور تا دوران کرونا و دیگر عرصه‌های نیاز کشور تا امروز به گونه‌ای زیبا، خالصانه و صادقانه و با شهامت در ایران عزیز مشغول نقش آفرینی و خدمت رسانی به مردم با بهترین عملکرد تخصصی بوده و هستند را نادیده می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت سرلشکر علی زاهدی سردار حاجی رحیمی و همراهان و تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر تنبیه صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا عملیات تنبیهی ایران موفق نشود، آنها تمام استعدادها و توانمندی‌های رسانه‌ای خود را به کار گرفته بودند تا این عملیات را کوچک جلوه دهند و برای این کار ۱۳ روز هم فرصت داشتند و حرفه‌ای‌ترین خبرنگاران را استخدام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    1 1
    پزشکها کجا برن بهتر از اینجا؟
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      4 0
      کادر درمان دارن نابود میشن
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 0
      پزشکام فکر زن و بچشم می کنه! پرستار و کارشناس فوریت دارن می رن
  • مسیحا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    8 0
    آخه سخنگوی یه نهاد نظامی که هیچ اطلاعات و آماری از پزشکی نداره رو چه به این اظهار فضل
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 3
      جوک نگو بابا منتظر المهدی سخنگوی پلیس خودش پزشک میباشد رمضان شریف را نمیدانم بیا برات صدتا اخوند پزشک بیارم از بهترین دانشگاه ها بیاید بیرون از پیله جهالتی که دور خود کشیدید چی در مورد مومنین و انقلابیها فکر کردین ادمهای ضعیف خود حقیر پندار
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 0
    پزشکان کجا برن از ایران بهتر؟ اگر هم مهاجرت کنن و برن کانادا باز 6 ماه از سال رو میان ایران غارت میکنن و پولارو می برن خارج خرج میکنن. یه چشم پزشک برای عمل ساده آب مروارید (ساده ترین عمل چشم) 20 میلیون تومن دستمزد می گیره (برای عمل فقط یک چشم) که معادل دستمزد یکماه یه کارمند با مدرک دکتراست. این شیادان از آمریکا تقلید می کنن. هر سال یه K تعیین می کنن و طبق جداول آمریکا قیمت خدمات پزشکی را معین می کنند. آیا آدم باهوش و شجاعی پیدا خواهد شد تا یساط این شیادان را جمع کند و جلوی غارت ملت در بیمارستان ها را بگیرد؟ هیچ نون دونی مثل پزشکی و بیمارستان سود نداره. پزشکان و دندانپزشکان سهام دار بیمارستان ها همه سوپر میلیاردر و دارای ویلاهای چند میلیون دلاری در کانادا و جنوب فرانسه و اسپانیا. این عدالته؟
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 4
    اینجا بهشته بابا هرچیز در مورد اینجا میگن هجمه روانی وکار دشمنه
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    3 0
    من اگه جای وزیر بهداشت بودم 1000 جراح و 1000 دندانپزشک از هند و پاکستان وارد می کردم تا خدمات پزشکی را به "یکدهم قیمت" همکاران ایرانی به مردم ارائه کنند و از قیمت سرسام آور این خدمات در ایران کم بشه. جراحی یه دندون مگه چیه که دندون پزشک میلونها تومن دستمزد میخاد؟ مورچه چیه که کله پاچه ش باشه. بنظر شما چرا ایرانی هارو در دنیا به "بی دندون" می شناسن؟
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 1
      شاید وزیر بهداشت نخواد ضد جیب رفقاش اقدامی بکنه ولی چرا سپاه عزیز ما که نور چشم ملته این کار رو نکنه و این قفل طلسم شده رو باز نکنه؟ آقای سپاه با دعوت از هزاران پزشک و جراح و دندانپزشک ارزانقیمت خارجی این معضل بزرگ مردم ایران رو حل کن و یه عمر ملت دعاگوی شماها خواهند بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس