کد خبر 1603707
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز گفت: پیشاپیش فرا رسیدن سالروز میلاد نورانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام رسیدن دهه کرامت را به تمام مردم شریف ایران و عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: ما در کشور عزیزمان ایران هرچه داریم از این امام رئوف داریم و انشاالله همانند گذشته برکات و توجهات امام رضا علیه السلام شامل حال همه ما مردم عزیز ایران تمام مسلمانان جهان بشود همچنین درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل در استان خراسان رضوی را به خانواده‌های آن عزیزان مردم شریف و مومن آن دیار عموم ملت ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

قالیباف ادامه داد: ضروریست علاوه بر تصریح در رسیدگی مجروحان این حادثه و پیگیری روند درمان کامل آنها نسبت به جبران خسارت‌های وارد آمده اموال و منازل مردم شهر مشهد و در شهرستان‌های فریمان کلات وسرخس و طرقبه و شاندیزاحتمامی ویژه شود. مجموعه استانداری ، وزارت کشور،شهرداری، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و سایر نهادها همه امکانات خود را برای رفع نیازهای مردم بسیج سازند.

قالیباف تاکید کرد: حل مشکل مردم در محله سیدی مشهد و ایمن سازی سازه‌های ناپایدار در آن محله و دیگر نقاط شهر باید به طور خاص مورد توجه قرار گیرد. تا دیگر شاهد اتفاق چنین مشکل مشابه آن هم در یکی از بزرگترین کلان شهرها کشور نباشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لذا مهم‌تر از همه این است که اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی شدید در کلانشهر مشهد مشخص شده است و برای رفع آن با قید فوریت اقدام شود و لازم است کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    خدایا به فریادمان برس خدایا به فریادمان برس چهار سال تمام رنج عذاب از هم پاشیدگی خانواده ها بیماری های اعصاب و روان تمام زندگی ها در بورس نابود شدبه خاطر وعده های دروغ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس