کد خبر 1600141
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
جزئیات ماجرای ۴۴ هزار تن روغن مایع فاسد + فیلم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن غیرقابل خوراکی در بندر شهید رجایی به ارزش ۷۰ میلیون یورو خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه سلامت شهروندان خط قرمز دستگاه قضاست گفت: در همین راستا یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن به ارزش ۷۰ میلیون یورو در بندر شهید رجایی وجود دارد و به هیچ عنوان اجازه ترخیص به آن نمی‌دهیم. شرکت فروشنده این روغن‌ها مدعی شده که محموله را پس می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر پیگیر این موضوع هستیم و هفته آینده جلسه‌ای در این رابطه برگزار می‌شود و مسئولان مربوطه را دعوت کردیم که در این جلسه نسبت به این موضوع پاسخگو باشند. برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضییع اموال عمومی تشکیل شده است و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: درباره این پرونده سازمان غذا و دارو رسالت خود را به خوبی انجام داده است و محموله‌ای که امکان مصرف ندارد را تحت هیچ شرایطی تایید نکرده است. این روغن‌ها در قالب ۳ محموله به بندر شهید رجایی وارد شده است. ۲ مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است. وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

وی اضافه کرد: این محموله حدود ۳ سال ۹ مخزن بزرگ را اشغال کرده است که به همین دلیل نگهداری این روغن‌ها هزینه زیادی را در بر می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    11 0
    بی کفایتی و ندانم کاری مسئولین در رده ها و مناصب مختلف دولتی بیداد می‌کنه...رانت و پارتی بازی و نداشتن صلاحیت لازم برای تصاحب پست های مختلف نتیجه اش میشه خرابکاری در همه امور مملکت داری.نه کسی بازخواست میشه نه کسی محاکمه و مجازات...
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    5 0
    ۷۰ میلیون یورو چی میشه ارز کشور دود شد ؟
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    3 2
    اخرش میارن میدن به خورد مردم بعد میگن خوب بود اگر محاکمه شدند و مجازات برا حیف ومیل بیت المال درسته وگرنه .....
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 2
    ۴۴ هزار تن روغن در کره زمین نیست
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 0
    چقدرش توزیع شده ؟
  • محمدایوب IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 0
    تورابه خدا این خبرها را نگذارید مردم دنیا را ازدست دادند ته مانده دینی هم که دارند از دست می دهند یعنی چه چه این مقدار 3سال در مخازن بوده کسی خبر نداشته حالا گندش درامده بازرسان ناظران در گمرک مرده بودند کور بودند حالا اژه ای در سریال جدید خبر از مبارزه با ترک فعل بازی کند بعد فیلم بازیکنان ترک فعل بازگشت به خانه وکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس