مصدومیتی که بلای جان پرسپولیس شد؛ جای تو خالیست!

مصدومیت مدافع سرخ‌پوشان پایتخت بلای جان این تیم در رقابت‌های لیگ برتر شده است.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس درحالی که انتظار می‌رفت برابر تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم در ورزشگاه غدیر اهواز کار راحتی را در پیش رو داشته باشد، اما این تیم به سختی توانست برابر استقلال خوزستان به تساوی ٢ بر ٢ برسد و در سفر اهواز یک امتیاز کسب کند.

پرسپولیس که در فصول اخیر یکی از بهترین تیم‌های ایران و حتی آسیا در کار دفاعی به شمار می‌رفت، در ١١ بازی اخیر خود ١٠ گل دریافت کرده که این آمار برای این تیم یک رکورد منفی محسوب می‌شود.

برای پی بردن به این موضوع کافیست بدانید استقلال خوزستان در این فصل به هیچ یک از حریفان خود بیش از یک گل نزده اما در بازی با پرسپولیس دو بار موفق شد دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند. این تیم حتی در بازی با صنعت نفت آبادان نیز در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران خود نیز عملکرد خوبی نداشت و در مقابل این تیم که ١٠ نفره شده بود در واپسین دقایق گل مساوی را دریافت کرد و در پایان همانند بازی با استقلال خوزستان برابر دیگر تیم پایین نشین جدول نیز به تساوی ٢ بر ٢ رسید.

این آمار منفی زمانی به ثبت رسیده که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان در بازی ایران و قطر دچار مصدومیت و خانه نشین شد.

پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت دچار مصدویمت شد و بعد از معاینات انجام شده مشخص شد این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مصدومیتی که بلای جان پرسپولیس شد؛ جای تو خالیست!


پرسپولیس در سال ١۴٠٢ در زمان حضور پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی این تیم فقط در مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا بیش از یک بار دروازه‌اش باز شد اما بعد از مصدومیت این مدافع در ٣ بازی برابر صنعت نفت، استقلال خوزستان و الدحیل قطر دروازه این تیم دو بار باز شد.

همچنین پرسپولیس در نبود مدافع ملی‌پوش خود در این ١١ بازی اخیر تنها در ۴ بازی موفق شده که دروازه خود را بسته نگه دارد و این یعنی این تیم در کمتر از نصف بازی‌های خود موفق به ثبت کلین‌شیت شده است که این آمار برای سرخ‌پوشان بی‌سابقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله PL ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 0
    هی تایید نکردن هی تایید نکردن هی تایید نکردن بسه دیگه بابا خسته شدم
  • امیر بهادر IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 1
    دسته گل آقای امیر خان قلعه نویی هست ،اینقدر تو فیفا دی های مسخره بازیکن از پرسپولیس دعوت کرد تا مصدوم بشن،سلمانی،پورعلی گنجی،امیری، وقتی پرسپولیس درگیر بازی در لیگ قهرمانان آسیا بود ایشون دست بردار پرسپولیس نبود،حالا چی حالا که حذف شده دیگه نه سرلک،نه فرجی،نه اسماعیلی فر دعوت نمیشن
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اینها همه چرته یه مدته داورا خوب وظایفشون را عمل نمی کنند و گلهای تیمهای مقابل لنگ رو خطا اعلام نمی کنن و این باعث شده لنگ نتونه نتیجه بگیره وگرنه نبود گنجی و غیره چرته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس