کد خبر 1506844
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

مهمترین اصل در خرید لوازم خانگی و هر کالای دیگری این است که با هزینه کم و کیفیت بالا، کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. ممکن است گمان کنید هر وسیله باکیفیتی، هزینه بسیار بالایی را نیز می‌طلبد. اما برندهایی در بازار وجود دارند که در عین داشتن کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برند بوش یکی از همین برندها است. لوازم خانگی بوش به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و قدمت این برند از محبوبیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند. در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد این برند صحبت کنیم.

با هزینه کم و کیفیت بالا لوازم خانگی بخرید

برند بوش ساخت کدام کشور است؟

مبدأ تولید لوازم خانگی برند بوش در کشور آلمان و در شهر اشتوتگارت است. اما از آنجایی که این برند در مدت زمان کوتاهی توانست رضایت افراد زیادی را جلب کند، صادرات محصولات آن به سایر کشورها نیز آغاز شد. همان گونه که انتظار می‌رفت، محصولات بوش در کشورهای دیگر نیز محبوبیت زیادی به دست آورد. به همین دلیل علاوه بر کشور آلمان در کشورهایی مانند ترکیه، چین، مالزی و مجارستان نیز تولیدات این کشور آغاز شد.

در بسیاری از کشورهای دیگر نیز محصولات زیادی تحت لیسانس بوش تولید شدند. امروزه لوازم خانگی بوش جزء سه برند برتر در سطح جهان به شمار می‌آیند. شرکت بوش علاوه بر تولید لوازم خانگی به تولید قطعات خودرو و همچنین ابزارآلات برقی نیز فعالیت دارد. این شرکت هر روز با استفاده از تکنولوژی‌های جدید به ساخت محصولاتی با کاربری‌های بیشتر و جدیدتر می‌پردازد. در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین جاروبرقی‌ها، ماشین‌های ظرفشویی و ماشین‌های لباسشویی توسط این برند تولید می‌شوند.

دلایل محبوبیت برند بوش

اولین و مهم‌ترین دلیل محبوبیت برند بوش، مرغوبیت محصولات آن است. کیفیت بالای محصولات بوش از این برند یک برند پرطرفدار ساخته است. همچنین بسیاری از لوازم خانگی بوش دارای طراحی‌های زیبا و شیکی هستند. رنگ‌بندی‌ها نیز در این محصولات، متنوع و مطابق با سلیقه‌های مختلف است. طراحی‌ این محصولات به گونه‌ای است که جوابگوی سلیقه تمام افراد در سراسر جهان است. هم افراد دوست‌دار سبک مدرن و هم افراد دوست‌دار سبک کلاسیک، طرفدار این برند هستند.

با هزینه کم و کیفیت بالا لوازم خانگی بخرید

انواع لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی بوش محدوده وسیعی از لوازم را در بر می‌گیرد. تقریباً می‌توان گفت تمام لوازم برقی را که برای یک منزل مورد نیاز است، توسط شرکت بوش تولید می‌شود. لوازم تولید شده توسط شرکت بوش شامل موارد زیر می‌شوند؛

  • اجاق گاز و صفحه برقی
  • فر
  • مایکروویو
  • پلوپز
  • سرخ‌کن
  • کشو گرمکن
  • هود
  • گریل برقی
  • توستر
  • ماشین ظرفشویی
  • ماشین لباسشویی
  • جاروبرقی
  • جارو شارژی
  • قهوه‌ساز و اسپرسوساز
  • چای‌ساز و کتری برقی
  • آبمیوه‌گیری و آب مرکبات‌گیری
  • لوازم خردکن
  • غذاساز
  • یخچال و فریزر

جاروبرقی بوش و ماشین لباسشویی بوش جزء پرطرفدارترین محصولات این برند هستند. در ادامه این مقاله به بررسی برخی از ویژگی‌های این دو کالا می‌پردازیم.

ویژگی‌ های جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش یکی از اصلی‌ترین کالاهای هر منزلی به شمار می‌رود. یک جاروبرقی خوب باید قدرت مکش و کیفیت بالایی داشته باشد. جاروبرقی بوش یکی از بهترین انواع جاروبرقی‌های موجود در بازار است که در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت جاروبرقی بوش صدای بسیار کم آن است. میزان صدای این جاروبرقی به قدری کم است که می‌توان گفت تقریباً سایلنت است. مکش این جاروبرقی نیز بسیار بالا است. طراحی زیبای جاروبرقی این برند نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌آید.

بدنه ضد خش این جاروبرقی از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. همچنین جاروبرقی بوش با داشتن چرخ‌های فلزی، لوله کنفی و تکنولوژی‌های روز، یک جاروبرقی بادوام محسوب می‌شود. بدنه این جاروبرقی استقامت بالایی داشته که موجب عمر طولانی آن خواهد شد. جاروبرقی‌های بوش دارای سیستم‌های QuattroPower و PowerProtect System هستند که بر کیفیت و کارایی آن‌ها افزوده است.

با هزینه کم و کیفیت بالا لوازم خانگی بخرید

ویژگی‌ های ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین کالاهای این برند است. خرید ماشین لباسشویی بوش و هر کالای دیگری نیازمند آگاهی از ویژگی‌های آن است. ماشین لباسشویی این برند دارای سیستم‌های VarioSoft Drum System و Aqua Stop است. سیستم VarioSoft Drum System برای دیگ این لباسشویی تعبیه شده و موجب شستشوی عالی لباس‌ها و محافظت از آنها خواهد شد.

همچنین این سیستم کمک می‌کند که در داخل دیگ، توزیع بهینه آب صورت گیرد. سیستم Aqua Stop نوعی سیستم قفل الکترونیکی است که در صورت نشتی آب در هر قسمت از دستگاه، فورا آب را قطع می‌کند. ماشین لباسشویی بوش دارای سیستم مختص شستشوی لباس‌های ورزشی مانند لباس ژیمناستیک یا دوچرخه سواری است. این نوع لباس‌ها به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی میکروفیبر، به شستشوی ویژه‌تری احتیاج دارند.

سیستم Aqua Plus دستگاه نیز به استفاده کامل و بهینه از آب ورودی کمک می‌کند. دارا بودن صفحه نمایشگر نیز موجب می‌شود که تمام روند کار دستگاه از ابتدا تا پایان، بر روی آن ظاهر شود. سیستم Dark Wash این دستگاه نیز موجب می‌شود که لباس‌های تیره و همچنین شوینده‌ها بر روی لباس‌های دیگر اثر منفی نداشته باشند. سیستمی به نام Handwash Wool نیز در لباسشویی بوش تعبیه شده است که موجب شستشوی نرم و بدون آسیب لباس‌های پشمی خواهد شد.

سیستم دیگری به نام Mixed Load در این دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند لباس‌های رنگی را همزمان با هم شستشو دهد. این سیستم برای لباس‌های فرم و روزانه بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این ماشین لباسشویی، مصرف انرژی بسیار پایین آن است. اغلب این دستگاه‌ها ۲۰ الی ۵۰ درصد نسبت به رتبه A سطح انرژی، مصرف کمتری دارند.

خرید از خانه بوش

برای خرید هر کالایی به‌خصوص لوازم خانگی بهتر است آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. خانه بوش یکی از معتبرترین مراکزی است که می‌توانید کالای مورد نظر خود را با اطمینان از آنجا خریداری کنید. ضمانت اصالت کالا، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول از جمله ویژگی‌های مثبت خانه بوش هستند. این مجموعه به عنوان نماینده بوش در ایران، کالاهای باکیفیت و مطمئن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد لوازم خانگی برند بوش صحبت کردیم. برای خرید ماشین لباسشویی بوش، جاروبرقی بوش و سایر محصولات آن باید نسبت به کالای مورد نظر آگاهی کامل داشته باشید. در سایت خانه بوش می‌توانید نسبت به ویژگی‌های تمام کالاهای این برند، اطلاعات کافی را به دست آورید. اگر قصد دارید با هزینه کم و کیفیت بالا لوازم خانگی خود را خریداری نمایید، برند بوش یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس