کد خبر 1603125
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
اعلام ترکیب دو تیم گل گهر و فولاد

تیم فوتبال گل گهر موفق شد با برتری برابر هوادار به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال گل گهر و هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی با قضاوت وحید کاظمی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» به پایان رسید.

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده (۱۱- کارت زرد)، بهنام برزای، امیر جعفری (۶۷- مسعود زائر کاظمینی)، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان (۸۰- علی اصغر عاشوری)، روبرتو تورس (۷۷- کارت زرد) - (۹۰- علیرضا کوشکی)، سامان فلاح، احمد زنده روح (۹۰- مهدی ممی زاده) و قائم اسلامی خواه (۶۷- اریک بایناما)

ترکیب هوادار: آرشا شکوری، امین پورعلی، مرتضی منصوری، مجتبی لطفی (۱۱- سبحان پسندیده)، ادریس رحمانی (۶۵- داریوش شجاعیان)، سیدمحمد میری (۶۵- کریم اسلامی)، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی (۷۶- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی، یونس شاکری، امیرحسین بهادر (۷۶- مهرشاد عبدالهی)

بازیکنان گل گهر بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۸ ضربه آزاد برای این تیم شکل گرفت که «روبرتو تورس» توپ را به سمت دروازه ارسال کرد که با ضربه سر احمدرضا زنده روح همراه شد و این بازیکن توانست گل اول بازی را برای گل گهر وارد دروازه هوادار کند.

در دقیقه ۱۱ بازی، مجتبی لطفی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و سبحان پسندیده جای او را در ترکیب هوادار گرفت.

پس از گلزنی تیم گل گهر بازی آرام دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما گلی به همراه نداشت. در دقیقه ۲۹ امیرحسین بهادر صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با واکنش محمدرضا اخباری به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۲ هم از سمت چپ بازیکنان گل گهر ضد حمله‌ای را روی دروازه هوادار ایجاد کردند که با ضربه سر خطرناک قائم اسلامی خواه همراه شد.

در نیمه دوم هم بازیکنان گل گهر بهتر از میهمان خود بودند و نخستین حمله این تیم در دقیقه ۵۸ رخ داد که شوت سعید سحرخیزان از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ اریک بایناما که در نیمه دوم وارد زمین شده بود با پاسی زیبا سعید سحرخیزان را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن توانست گل دوم گل گهر را به ثمر برساند.

تنها ۵ دقیقه پس از گل دوم گل گهر، ابوالفضل رزاق پور از روی کرنر توپ را روی دروازه سانتر کرد که با ضربه سر مسعود زائرکاظمینی همراه شد و این بازیکن تازه وارد توانست زننده گل سوم گل گهر باشد.

در وقت‌های اضافه هم گل گهر توانست دو گل دیگر به ترتیب در دقایق ۵+ ۹۰ و ۷+ ۹۰ توسط مسعود زائرکاظمینی و مهدی ممی زاده به ثمر برساند تا هوادار با شکست سنگین ۵ بر صفر سیرجان را به مقصد تهران ترک کند و گل گهر به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس