واکنش حماس به اظهارات نژادپرستانه سناتور آمریکایی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به اظهارات اخیر یک سناتور آمریکایی که خواستار حمله اتمی به غزه شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به اظهارات لیندسی گراهام سناتور آمریکایی که خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود، واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که این اظهارات اوج انحطاط اخلاقی این سناتور آمریکایی و ذهنیت مبتنی بر نسل‌کشی و استعمارگری‌ او و طیفی از سیاستمداران آمریکایی را می‌رساند که با نسل‌کشی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی کاملا همسو است.

این جنبش افزود: ما در جنبش حماس این اظهارات را که در چارچوب اظهار دوستی و وفاداری به رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان شده و این طرف‌ها را در نسل‌کشی علیه مردم غزه شریک می‌گرداند، محکوم می‌کنیم.

حماس همچنین آزادگان جهان را به محکوم کردن این مواضع و ادامه فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ، نسل‌کشی و به گرسنگی کشاندن مردم غزه فراخواند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 0
    تهدید هسته ای را بایستی جدی گرفت
    • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      خیر جناب . اگر این شخص تصمیم گرنده عاقل و با صلاحتی بود اینگونه سخنانی را نمیگفت. شخصیتی این سناتور امریکایی را- که در جبه های سیاسی به افراطی گرایی و جنگ طلبی مشهور و هم چنین منفور است و دها سالست علیه جمهوری اسلامی تبلیغ و خواهان حمله نظامی جهت تغییر رژیم و حتی حمله اتمی بوده و من او را جانور دوپایی بیش نمیدانم و نخواندم . این شخص ایرانیان و فلسطینیها را سالهاست تروریست خوانده و در جلسات سازمان کثیف منافقین خلق شرکت میکند و نفرتی درونی با این ملت را دارد
  • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 0
    لیندسی گراهام جانور دو پایی نظیر همتای عزراعیلی خود نتانیاهو بیش نیست. او شخصی بسیار افراطی و جنگ طلب بوده که درک و فهمی از اسانیت ندارد ولی خود را مسیحی میخواند.. او که فرزند ندارد درد و رنج مردم را نمیفهمد ولی با دهان گشاد خود و چهره خشمناکی که نفرت از ان میبارد در طی سالیان گذشته عربده حمله به غزه و ایران با سلاح اتمی/ و بدون انرا نیز جهت کشتار مردم و ازبین بردن زیر بندهای اقتصادی ایران و تغییر رژیم را نیز سرداده است. برای این شخص زن بچه افراد بیگناه هیچ فرقی نمیکند او شخصی منفور در جهان انسانیت است. روزی که این دشمن قسم خورده این مملکت از صحنه سیاست و یا دنیا محو شود روزی بزرگ برای نه تنها برای کشور وملت ایران بلکه جهان انسانیت خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس