حیرت زدگی خبرنگار صهیونیستی از حملات مقاومت فلسطین

یک خبرنگار عبری زبان حملات موشکی روز گذشته از غزه را بی‌سابقه توصیف کرده است.

به گزارش مشرق، حملات موشکی روز گذشته از غزه باعث حیرت فراوان خبرنگار عبری زبان شده و او این حملات را طی ماه‌های اخیر بی‌سابقه توصیف کرده است.

«ایتسک زواریتس»، خبرنگار شبکه عبری زبان کان اعلام کرد حملات موشکی روز یکشنبه از غزه به اراضی اشغالی بی‌سابقه بوده و در مجموع ۷ مرتبه حمله موشکی به این شرح صورت گرفته است:

ساعت ۱۱:۳۵ حمله موشکی به منطقه رعیم (بدون اینکه آژیر خطر به صدا در بیاید)

ساعت ۱۳:۴۰ حمله موشکی به پایگاه کرم ابو سالم

ساعت ۱۴:۱۲ حمله موشکی به عسقلان

ساعت ۱۶:۰۰ حمله موشکی به سدیروت

ساعت ۱۷:۰۵ حمله موشکی به سدیروت

ساعت ۱۷:۴۴ حمله موشکی به سدیروت (بدون اینکه آژیر خطر به صدا دربیاید.)

ساعت ۲۰:۰۶ حمله موشکی به سدیروت و ناحل عوز

ساعت ۲۱:۰۶ به صدا درآمدن اشتباهی آژیر خطر

ساعاتی پیش نیز، گروهان‌های قدس اعلام کردند مجاهدان این گروهان‌ها در شرق جبالیا در شمال نوار غزه دست به ۴ عملیات به شرح زیر علیه اشغالگران اسرائیلی زدند:

درگیری شدید با نیروهای اشغالگر با سلاح تیربار و راکت‌های ضدزره

حمله خمپاره‌ای به نیروهای اسرائیلی و ادوات جنگی اشغالگران

هدف قرار دادن نیروها و ادوات جنگی صهیونیست‌ها با گلوله خمپاره در منطقه مزایا

حمله خمپاره‌ای به نیروهای اسرائیلی در اطراف اداره مدنی جبالیا

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را که به شرق رفح نفوذ کرده‌اند با خمپاره هدف قرار داده‌اند.

همچنین گردان‌های «شهدا الاقصی» بیان کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور پیشروی شرق اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های شهدا الاقصی نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الشوکه» با خمپاره سنگین هدف قرار داد.

تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» نیز از درگیری شدید مبارزان این گروه مقاومت فلسطین در محور پیشروی پشت مدارس ابو زیتون در شرق اردوگاه جبالیا با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

منابع خبری گزارش دادند که گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت» و «ناحال عوز» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده‌اند.

بر اساس گزارش این منابع پس از این موج از حملات موشکی پیاپی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، صدای چندین انفجار در شهرک‌های صهیونیستی «سدیروت» و «ناحال عوز» به گوش رسیده است.

همچنین آژیر هشدار نیز برای چندمین بار طی روز جاری در این شهرک‌ها به صدا درآمده است.

این در حالی است که جنایات صهیونیست‌ها در غزه همچنان ادامه دارد و وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای، آماری را از شمار کلی شهدای کادر درمان نوار غزه از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ارائه داد. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد: تاکنون ۵۰۰ نفر از کادر درمان در نتیجه حملات اسرائیل به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام این نهاد پزشکی فلسطینی از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۳۸ نفر از پرستاران نوار غزه به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

درادامه بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آمده است: ما از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که از کادر درمان و مؤسسات پزشکی غزه حمایت کنند و برای گشایش گذرگاه‌های نوار غزه جهت ورود کمک‌های پزشکی به این باریکه، فشار بیاورند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    درود بر مجاهدین فلسطین و محور مقاومت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس