رضا رجبی

پیشکسوت استقلال گفت: آن زمان که در باشگاه پول به این وفور نبود یک سری زیرآب زن نسخه مدیران کارآمد را پیچیدند، خدا می‌داند حالا که پای هلدینگ خلیج فارس به میان آمده از چه راه‌هایی استفاده کنند.

سرویس ورزش مشرق - در روزهای گذشته پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال و اعطای حکم سرپرستی موقت به «فرشید سمیعی» (معاون حقوقی اسبق استقلال در دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو و عضو هیئت مدیره باشگاه در ماه‌های قبل) جمعی از پیشکسوتان و مدیران اسبق استقلال نسبت به موضوع انتخاب مدیر جدید برای استقلال به مالکان باشگاه هشدارهایی را دادند.

رضا رجبی، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، در همین باره صحبت‌هایی را مطرح کرد و مدعی بود از سر دلسوزی و نگرانی بابت آینده استقلال این مطالب را عنوان می‌کند. در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های وی می‌آید:

*باعث تاسف است که باشگاه استقلال تبدیل به یک تکه گوشت قربانی شده است. عده‌ای بر سر تصاحب این گوشت با هم دعوا می‌کنند و البته آنهایی که قدرت بیشتری در لابی کردن دارند راه‌های کثیفی را در پیش گرفته‌اند. در این میان زیر پای آنهایی که در باشگاه زحمت کشیدند یکی بعد از دیگری خالی می‌شود تا این زالوصفتان بمانند.

*عجیب نیست! فردی که امروز سرپرستی موقت باشگاه به او سپرده شده هنوز در این مجموعه باقیمانده آن وقت مدیرانی که او در این مدت زیر دستشان کار می‌کرده همگی یا برکنار شدند یا خودشان استعفا دادند؛ آجورلو، فتح الله زاده، کریمی و خطیر!

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!

*سردار آجورلو خودش فرشید سمیعی را به عنوان معاون حقوقی باشگاه منصوب کرد اما در همان دوران اعداد و ارقام قراردادهای بازیکنان به یک و نیم تا ۲ برابر افزایش یافت تا هزینه باشگاه از مرز ۷۰۰ میلیارد تومان رد شود. بعد هم بدهی سنگینی روی دست باشگاه باقی بماند. پس معاون حقوقی چه نقشی در آن برهه داشت و چرا منافع باشگاه را مدنظر قرار نداد!

*به نظرم در این دو سال درخشان‌ترین دوران مدیریت متعلق به سیدحجت کریمی بود که توانست ظرف کمتر از دو ماه علاوه بر بدهی میلیون یورویی استراماچونی و دیگر شاکیان استقلال، جواد نکونام را هم به استقلال بیاورد و روی خیلی ها را کم کند.

*جواد نکونام مشکلاتی داشت که حالا حالاها کسی نمی‌توانست شرایط بازگشتش به فوتبال را فراهم کند. مشکل او آنقدر بزرگ بود که مجبور شد بابتش تعهد بدهد، اما چه کسی باعث شد تا این فرصت را در اختیارش بگذارند؟ حجت کریمی کسی بود که پای این مربی ایستاد و خواسته هواداران استقلال را برآورده کرد.

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!
تصویر صورتجلسه لو رفته از جلسه مدیران استقلال در شهریور ماه برای عزل نکونام

*حالا همان‌هایی که صورتجلسه عزل جواد نکونام را نوشتند و جلوی مدیران باشگاه گذاشتند تا امضا کنند داعیه حمایت از جواد نکونام را دارند.

*کسانی که برای عقد قرارداد با مربی جایگزین جواد نکونام راهی ترکیه و امارات هم شده بودند تا از عقد قرارداد دلاری پولی از کنار استقلال به جیب بزنند حالا ثانیه شمار در دست دارند و منتظر قهرمانی استقلال هستند تا موفقیت مربی که خواهان عزلش بودند را به نام خودشان ثبت کنند! از نکونام بعید است کنار این افراد بایستد و به آنهاد دست بیعت بدهد. باید چشمش را بیشتر باز کند! کسانی که با همان آقای بیرون باشگاه دست به یکی کردند تا حجت کریمی که خودش نکونام را آروده بود از شدت فشارهای بی مورد استعفا کند.

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!

*شنیده ام آقایان با جذب اسپانسرهایی دور از شأن استقلال، در دبی مدرسه فوتبال راه اندازی کرده اند و هدایتش را هم به یک پیشکسوت سرشناس استقلال سپرده اند که ظرف این سال ها هم مدتی با باشگاه همکاری می کرد.

*به جای اینکه با پول‌های حاصل از درآمدهای استقلال زیرساخت های باشگاه را تکمیل کنند آن را هزینه شبکه‌های اجتماعی می‌کردند و با چند ادمین خانم و آقا در پیج‌های هواداری و کانال های تلگرامی یک مشت نوجوان کم سن و سال را به راحتی تحت تاثیر قرار داده و ترغیب می کردند تا علیه دلسوزان استقلال بدگویی کنند.

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!

*در پایان فصل قبل بود که همین پیج ها به دستور آقایان و با دلارهای کثیف هرچه از دهانشان درمی آمد علیه سید حسین حسینی نوشتند تا او برود و یک دروازه‌بان خارجی به استقلال قالب کنند و از انتقالش ۲۰۰ هزار دلار به جیب بزنند. مانند خوابی که برای جواد نکونام دیده بودند.(گزارش کامل مربوط به حمله به حسین حسینی در فضای مجازی را اینجا بخوانید)

*مدیران هلدینگ خلیج فارس بدانند که مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند. سردار شهریاری(نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال) اگر همین حالا جلوی این افراد را نگیرد و آنها را از این مجموعه دور نکند خدا می‌داند چه فضاحتی در انتظار استقلال خواهد بود.

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!
رضا رجبی نفر ششم ایستاده از راست در تمرین ۱۴ اردیبهشت در حضور سرپرست باشگاه

*همان روزی که بنده همراه با گروهی از قدیمی‌های استقلال مثل حمید بابازاده، بهتاش فریبا، عباس سرخاب و امیرحسین صادقی به محل تمرین رفته بودیم برخی آدمها که در روز رونمایی از جواد نکونام آن افتضاح را در کمپ زنده یاد ناصر خان حجازی به وجود آوردند پشت سر فرشید سمیعی راه می‌رفتند و وارد کمپ شدند که از دیدن این صحنه خیلی تعجب کردم.

*هلدینگ خلیج فارس هم کاره‌ای نیست چون ته همه این مسائل به دولت برمی‌گردد. باید این انتقال باید انجام می شد تا استقلال بتواند مجوز حرفه‌ای ورود به لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. ما در ایران زندگی می کنیم و می دانیم این هلدینگ هم بالاخره تهش برای دولت است. دولت باید راجع به عملکرد هلدینگ و انتخاب مدیر برای باشگاه نظارت دقیق داشته باشد به همین دلیل به دولت هشدار می دهم. چون در غیر این صورت باز هم عده‌ای زالوصفت برای مکیدن آنچه در باشگاه استقلال وجود دارد خودشان را به بدنه این مجموعه بزرگ می‌چسبانند و بدون توجه به عواقب کارشان استقلال را به زمین می‌زنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • لنگی سوز IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    14 18
    چرا لنگیها این خبر رو بعد از لیگ کار نکردند؟؟؟؟ صدر نشینی سرورشون ، برای لنگیا خیلی سوزش داشته
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      5 8
      چه اسم خونوادگی برازند وبا مسمایی داری!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    9 19
    کلا طویله کیسه ، باشگاه فرهنگی ورزشی فساد هستن
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      13 3
      قبلا بگت گفتم بازم تکرار می کنم طویله جاییه که تو توش بزرگ شدی عزیزم.
    • لنگی بسوز GB ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      منم همین نظرودارم اگه سمیعی خوب بودچراازمان اجرلواین همه مشکلات چراحل نکردوبیشترشدمکه اون وظیفش برطرف کردن مسایل حقوقی نیست خیلی مشکوکم این همه آدم رفتندفقط این پاک وسالمه؟فعلاکه افشاریان لنگی راهبرلنگی مهدی لنگی دارن بازداشت میشن
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    6 11
    مشکلات جواد چکش که بابتش تعهد داد و همه میدونن داداش
    • CA ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      13 3
      مشکل اون و ما که استقلالی هستیم نمیدونیم بعد توی لونگی میدونی ؟؟؟ مشکل کنعانی و مهدوی کیا و اصن یحیا چی بود که بدون تعهد و حتی محرومیت کوچیک برگشتن به میادین ؟ غیر اینه که چون لونگی هستن و به باند وصلن مصون از هر تنبیهی هستن ؟
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    10 7
    جناب آقای رجبی لازمه امروز که بازی حساسی استقلال داره سکوت اختیار کنی
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      4 5
      ما مردیم ار عقده قهرمانی! با بدترین فسادها هم کنار میآییم تا تیم مان قهرمان بشه. اصلا فساد مدیریتی و مربی و بازیکن با ذات استقلال عجین شده. ساکت باشید بدارین قهرمان بشیم!!!
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      10 1
      همین مونده فقط لنگیا بیان و حرف از فساد مدیریتی استقلال بزنن خخخخخخخخ.تنها گل سالم این فصلشون همون گل به خودی سروش رفیعی به علی منقاروند بوده بعد میان از فساد بقیه حرف میزنن
    • جلال میاندواب IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      6 1
      بله تیم حکومتی با زور بابا مسعود قهرمان میشد یک زمانی.، برین با سپاهانیها بحث کنید که نایب قهرمان آسیا شدید شما نمیتونین با تیم قهرمان آسیا حرف بزنید هم سطح ما نیستید
  • مهدی امیرسلی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    7 1
    برادرعزیز رجبی الان موقع این حرفهانیست ازتلاش وکوشش داش نکووبازیکنان که ازجان مایع گزارندوهواداران طلاگونه دمهمهگرم ومحتاج دعای خیرباسربلندی.اسیاب بنوبت تاحق بحق داربرسد دراخرهرگونه رجزخوانی لنگی ها درهر موردمحکوم بفنا...
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    5 1
    جواد لالیگایی بد لنگیا رو اتیش میزنه خوشم میاد ازش
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 5
    اخه دوچرخه سواران کیسه کش دسته سومی شش تایی خور داخل و خارج چه به لیگ برتر؟ جای شما همون دسته سه است. ایشاالله یه روز قهرمان دسته سه بشین گوگولی ها . خخخخخ
  • 4444 IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 0
    تمام این گربه رقصانی ها کار دست‌های پلید لنگی هست حتی اگر از زبان یک استقلالی بیان شود ، کلٱ قر و قجربازی پشت پرده تخصص لنگیاست از اون قدیم‌ها همینطور بودن. از پدرها و پدربزرگ ها بپرسید.
  • حمید IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    3 0
    اینها نان به نرخ روز خور ن یکی از بچه های فولاد ده دقیقه بازی نکرده. هفت سال دار تمدید می کنه در دوره همین اقا
  • جلال میاندواب IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    9 0
    مشرق یک سر هفت سر اژدهای پرسپولیس است که پرسپولیس را حمایت میکنه
  • م ف IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 6
    از یک تیم زالو صفت مدیر های زالو صفت بیرون میاد دیگه 😅😅😄😂😂😂
    • GB ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      5 0
      دغل باز نداریم تا جام و افتخارات رو با زدوبند و لابی‌گری بگیرند از آب‌های آلوده اصفهان که مدعی بودند آخرش رویانیان پته‌ی آنها را زد
  • اسلم دیهیم IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 0
    لطفا الان ساکت شید ۳هفته مانده ب پایان فصل تیم ب حاشیه نبریدشما طرفدار استقلال‌ نیستی اگه طرفدار بودی الان روزه سکوت می‌گرفتید
  • مجید IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    از بس که این بشر پاچه خواره.
  • ن IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 0
    خبر نویسی فعلا هیس. تا بعد جواب تون رو می دیم.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 4
    قوه قضاییه باید هرچه سریعتر حکم زندان و تبعید شلاق نکونام را ابلاغ کند
  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 4
    امروزه این زالو صفتان نه تنها در باشگاه ها بلکه در تمامی ارکان نظام نفوذ کرده اند که برای پاکسازی انها نیاز به یک وزارت خانه است که انهم شدنی نیست باید امید داشت که به حق شهدا و امام شهدا خداوند نسلشان را ریشه کن نماید که شرشان از سر ملت و مملکت کم شود
  • رضا IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 5
    رجبی روشن تقوی از فهمیده های آبی هستند،آقای رجبی نکونام خودش حزب باده،حسینی هم بعد اونهمه توهین وتحقیر نشان دادکه براش مهم نیست،شما برای امثال اینها دل نسوزون
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      1 0
      قلیچ هم از فهمیده های لنگه
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    وقتی می گیم فوتبال ایران از سال 95 توسط مافیای لنگ بلعیده شد خیلی از رسانه ها و آدم ها هم خریداری شدند همین جوریا دم خروسش بیرون می زنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس