کد خبر 1601773
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
ترامپ بایدن ترامپ

ولی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم آمریکا مخصوصاً بعد از حمایت مقامات این کشور از جنایات اسرائیل به هیچ‌یک از این دو کاندیدا اعتمادی ندارند و تعداد زیادی هم از هر دو نامزد متنفرند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یادته ترامپ برای مقابله با کرونا پیشنهاد کرده بود که مردم آمریکا به جای واکسن، وایتکس تزریق کنند؟!

گفتم: بله که یادمه! و گفته بود؛ خاصیت ضدعفونی‌کنندگی «وایتکس» به اندازه‌ای زیاد است که می‌تواند همه انواع ویروس‌های کرونا را نیست و نابود کند! حالا این سؤال برای چیست؟!

گفت: جو بایدن که در رقابت انتخاباتی با ترامپ درگیر است، اخیراً گفته است؛ «‌کاش ترامپ وایتکس به خودش تزریق کرده بود»‌!‌... یعنی مرده بود!

گفتم: ترامپ هم با اشاره به گیج و مَنگ بودن بایدن گفته است؛ «‌بعید می‌دانم تا زمان انتخابات زنده بماند»!

گفت: ولی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم آمریکا مخصوصاً بعد از حمایت مقامات این کشور از جنایات اسرائیل به هیچ‌یک از این دو کاندیدا اعتمادی ندارند و تعداد زیادی هم از هر دو نامزد متنفرند.

گفتم: بازرس قطار متوجه سر و صدا و درگیری در یکی از کوپه‌ها شد و دید دو نفر بدجوری با هم گلاویز شده‌اند. اولی می‌گفت اگر پنجره باز باشد من از سرما می‌میرم و دیگری می‌گفت اگر بسته باشد، من از گرما می‌میرم! بازرس قطار گفت حل این مشکل که کاری ندارد. یک ساعت پنجره باز باشد تا این یکی از سرما بمیرد و یک ساعت بسته باشد تا آن یکی هم بمیرد و بعد با خیال راحت به سفر ادامه بدهید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس