کد خبر 1601765
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
شجاعی: مقابل پرسپولیس حق ما باخت نبود/ بازیکنان من از بازی کردن لذت می‌برند

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امروز حق ما مقابل پرسپولیس باخت نبود.

به گزارش مشرق، مسعود شجاعی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: خوشحال نیستم. خستگی در تن ما ماند و بعد از هر بازی که نتیجه نمی‌گیریم این مساله وجود دارد.

او ادامه داد: روی نقطه ضعف و نقطه قوت پرسپولیس کار کرده بودیم و برنامه‌های‌مان تا حدود زیادی عملی شد. در دقایقی از بازی خوب کار کردیم و در زمان‌های بازی از دست ما در می‌رفت که طبیعی بود چون شکل پرسپولیس خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با بیان این که حق ما امروز باخت نبود، گفت: اگر بخواهم عامیانه‌تر صحبت کنم باید بگویم می‌توانستیم حداقل به تساوی برسیم.

وی افزود: امروز اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم حتی می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم. فکر می‌کنم ما به خودباوری نرسیده بودیم و امیدوارم بتوانیم این موضوع را در بازی‌های باقیمانده جبران کنیم. باید به همراه همکارانم به بازیکنان ما کمک کنیم تا بدانند در هر بازی می‌توانند برنده شوند.

شجاعی در واکنش به صحبت اوسمار که تیم هوادار را به فلومیننزه تشبیه کرده بود، گفت: از او تشکر می‌کنم و باید بگویم من از سبک بازی تیمم راضی هستم. ما مشکلاتی داشته‌ایم که باید برطرف شوند و همین مشکلات باعث شد این اختلاف نتیجه به وجود بیاید. در کل از کارهایی که در چهار پنج ماه گذشته انجام داده‌ایم، راضی هستم همچنین از بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها امروز خیلی خوب بودند.

او در واکنش به این سوال که تیم هوادار در برخی صحنه‌ها خیلی به پرسپولیس موقعیت می‌داد، عنوان کرد: با توجه به سبکی که بازی می‌کنیم این اتفاقات طبیعی است. ما زمان نداشتیم که از نظر زمانی خیلی به صورت کامل کار کنیم و شاید اگر زمان و وقت بیش‌تری برای این مساله بگذاریم، مشکلات‌مان برطرف شود و موقعیت کم‌تری به حریف بدهیم. در مجموع بازیکنانم کاری که می‌توانستند انجام دادند اما تیم ما می‌تواند بهتر شود. تیم‌هایی که به این سبک بازی می‌کنند به دلیل این که باز بازی می‌کنند به حریف موقعیت می‌دهند، البته همان قدر که موقعیت دادیم موقعیت هم به دست آوردیم.

او درباره مصدومیت علیرضا حقیقی در نیمه اول بازی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: او تا زمانی که درون زمین بود عالی بود و از او ممنونم. امروز درگیر علیرضا حقیقی بودیم چون در تمرین دیروز آسیب دید. او خیلی تلاش کرد و دوست داشت که به بازی با پرسپولیس برسد و با تزریق‌هایی که انجام داد و مسکن‌هایی که خورد، تا دقیقه‌ای که در زمین بود عالی بود. بدشانسی ما بود که این اتفاق برای او افتاد اما خدا را شکر که موضوع خاصی به وجود نیامد زیرا در وهله اول سلامتی بازیکنان برای ما اهمیت دارد. امیدوارم تمام بازیکنان تا پایان فصل سلامت باشند. امروز گلری که جایگزین علیرضا حقیقی شد هم عملکرد بسیار خوبی داشت و چند موقعیت خوب را از پرسپولیس گرفت. امیدوارم او هم به ما و هم به فوتبال ایران بتواند بیشتر کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به این سوال که تاثیر رفتاری شما آرامش خوبی به تیم داده است گویا شما فرهنگ جدیدی را وارد عرصه مربیگری فوتبال ایران کرده‌اید، گفت: این بحث مفصل است. من در نشست قبل از بازی هم گفتم هر کسی یک فلسفه دارد. در فوتبال هم ۱۰۰ فلسفه مربیگری وجود دارد. چون خودم این مدلی بوده‌ام دوست داشتم همین مدل را به بازیکنانم انتقال دهم که از بازی کردن لذت ببرند. در فوتبال چه معروف، چه محبوب و چه مشهور باشی، فوتبال رشته‌ای است که همه در دنیا طرفدار آن هستند و همیشه به بازیکنانم گفته ام از فوتبال بازی کردن لذت ببرید و با همه وجود بازی کنیم و از اجبار کاری را انجام ندهند. آقای فکری هم که پیش از من هدایت تیم هوادار را بر عهده داشت، زحمات زیادی کشید و فلسفه خود را داشت. این بازیکنان همان بازیکنان هستند و فقط از نظر ذهنی یک سری تغییرات به وجود آمد و باعث شد تیم‌مان در زمین شاداب باشد. بازیکنان من از بازی کردن لذت می‌برند و شاید این فرق آن‌ها باشد. در واقع این موضوعی است که من می‌خواهم و آن‌ها در زمین پیاده می‌کنند. خودم هم که کنار خط می‌ایستم همکارانم به من کمک می‌کنند تا این قضیه را به خوبی انتقال دهیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان‌تان موقعیت‌های زیادی را از دست دادند؟ گفت: شاید روز بد بازیکنانم بود و شاید بی‌دقت بودند. باید بیش‌تر تمرین کنیم و این مساله را در تمرینات درست کنیم. ما در تمام کنندگی ضعیف بودیم اما از اینکه موقعیت زیادی ایجاد کردیم خوشحالم. امیدوارم در بازی بعد این مساله بهتر شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 0
    آخر هر زدوبند همینه....می توانستیم ببریم....شما که دو قدمی می زدید اوت چه وقت بردن بود؟
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 0
    پس چرا نبردید؟
    • شجاعی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      چون زیرا برای اینکه!!!!
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 1
    پرسمولیس اگر از تک روی نمی گرد هم ده تا خورده بودین
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 2
    سه تا تک به تک نخوردی بوه پر رو
  • رضا IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 0
    شما باج ندید نمیخاد ببرید
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    دیگه زیادی بزرگش نکن
  • رضا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 0
    آخه پسر خوب دروازه بان تیمت از همه بازیکنان تیم مقابلت لنگی تره!! اقلا بایستی از دروازه بان دومت استفاده می کردی!!
  • ادرین DE ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    جمع کن تیم تو اقای شجاعی. باید شش هفت تا میخوردین. برو یه مهاجم جوون بخر برای تیمت.
  • بهنام طاهری IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    بی غیرت ترین مربی وانسان ایران الهامی که ازتوبیغیرتره وعده چی داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس