کد خبر 1601534
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
یزدانی با کدام کشتی‌گیر به مسابقات مجارستان اعزام می‌شود؟

حسن یزدانی به همراه ۷ کشتی‌گیر که چهار نفر آن‌ها از رده جوانان هستند به مسابقات رنکینگ دار مجارستان اعزام می‌شود.

به گزارش مشرق، تورنمنت کشتی رنکینگ دار مجارستان در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ خردادماه برگزار خواهد شد. این دومین مسابقه رنکینگ دار در سال ۲۰۲۴ است؛ پیش از این مسابقه رنکینگ دار در کرواسی برگزار است و حالا قرار است یک ماه دیگر در این مسابقه نمایندگان ایران روی تشک بروند.

با اعلام فدراسیون کشتی حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم نماینده ایران در این وزن است؛ یزدانی به دلیل جراحی کتف مدت‌هاست که در اردوی تیم ملی حضور ندارد و حتی در آخرین اردوی تیم ملی هم حضور پیدا نکرد. او در حال حاضر علاوه بر پیگیری تمریناتش، کارهای مربوط به درمان کتفش را هم انجام می‌دهد. البته یزدانی قرار است از اردوی بعد که به میزبانی مازندران از ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود حضور پیدا کند.

یزدانی که در مسابقات جهانی توانست سهمیه المپیک را کسب کند، مدت‌هاست به دلیل جراحی کتف دور از میدان بوده و حالا با تصمیم فدراسیون کشتی قرار است در این مسابقات حضور پیدا کند تا میزان آمادگی کتفش و شرایط جسمانی‌اش را محک بزند. البته به غیر از یزدانی، عباس ابراهیم‌زاده در ۶۵ کیلوگرم، عادل پناهیان در ۷۴ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلوگرم به همراه ۴ کشتی‌گیر در رده سنی جوانان به انتخاب غلامرضا محمدی سرمربی این تیم، در این تورنمنت کشتی خواهند گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس