نتیجه دومین دوره انتخابات نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر/ عباسی و کشوری بهارستانی شدند

رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد: پس از پایان شمارش آرا از ۴۱۶ صندوق حوزه انتخابیه قائمشهر  عمران عباسی با ۴۲۰۲۳ رای و علی کشوری  با کسب ۳۸۸۳۲رای ماخوذه توانستند به بهارستان راه پیدا کنند.

به گزارش مشرق، قاسم عزیززاده گرجی با تایید آمار ارائه شده از نتایج انتخابات دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۵ شهرستان مازندران، اظهار کرد: این ماراتن سیاسی ۴ رقیب داشت که با معرفی برنامه‌های خود منتظر کسب رای از سوی مردم شدند که در نهایت؛ عمران عباسی با ۴۲۰۲۳ رای، علی کشوری با ۳۸۸۳۲

رای، مصطفی معلمی ۳۶۸۰۹ و کمال علی پور ۳۲۲۶۷ رای به ترتیب بیشترین و کمترین آراء مردمی را کسب کردند و پرونده دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مازندران بسته شد.

حضور ۹۰ داوطلب در سراسر کشور برای ۲۲ حوزه انتخابیه و ۴۵ کرسی تلاش کردند در استان مازندران در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۴ نفر برای رسیدن به بهارستان با هم به رقابت پرداختند تا ۲ نفر به کرسی مجلس راه پیدا کنند.

۱۰ حوزه‌ انتخابیه اصلی و فرعی، ۵ فرمانداری و ۵ بخشداری با مرکزیت فرمانداری قائمشهر در این حوزه‌ها فعالیت کردند. همچنین ۴۱۶ شعبه اخذ رای مرحله دوم در نظر گرفته شده است که ۳۰۸ شعبه ثابت، ۱۰۸ شعبه سیار، ۱۹۵ شعبه شهری، ۲۲۱ شعبه روستایی برای اخذ آرا بود.

در ۴۴ حوزه انتخابیه سراسر کشور بیشترین آمار شعب مربوط به قائمشهر بوده است.

نتایج انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی (اردیبهشت ۱۴۰۳)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس