کد خبر 1597675
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
خودرو نمایه

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تغییر چندانی ندارد و تقریباً تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی در ثبات کامل معامله می‌شوند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ چندان نوسانی گزارش نمی‌شود. اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی، بدون تغییر نسبت به روز گذشته به فروش می‌رسند، اما در این میان قیمت بسیاری از محصولات ایران خودرو و بهمن موتور، کاهشی است.

نرخ ارز در بازار آزاد از روز گذشته باز هم افت محدودی را تجربه کرد و همین موضوع باعث شد تا رکود بازار خودرو به صورت عمیق‌تری احساس شود.

با توجه به نرخ‌های وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز تغییر چندانی ندارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی به غیر از محصولات ایران خودرو، با ثبات گزارش می‌شود.

ساینا S دوگانه‌سوز یکی از معدود خودروهای با سوخت CNG در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای امروز تنها یک میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۴۵۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G استاندارد دیگر محصول تولیدی و رده‌بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که برخلاف برادر کوچک‌تر خود، یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به نرخ ۷۵۴ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس ۶ سرعته توربو یکی از پرقدرت‌ترین محصولات داخلی است که از صبح امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و در کانال ۹۵۰ میلیون تومانی معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده‌بالای ایران‌خودرو است که از صبح امروز افت سه میلیون تومانی دارد و با ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو امروز ۹ اردیبهشت +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به غیر از محصولات گروه بهمن از صبح امروز تغییر چندانی ندارد.

جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز هفت میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۸۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو جزو سدان‌های رده‌بالای مونتاژی محسوب می‌شود که با آغاز روند معاملات نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو از ابتدای امروز پنج میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که لقب رکورددار افت قیمت در بازار امروز را نصیب خود کرد. این خودرو ۱۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو امروز ۹ اردیبهشت +جدول

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس