موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

رئیس جمهور آمریکا امروز در اقدامی عوام فریبانه پیرامون اسیران صهیونیست نزد گروه‌های مقاومت فلسطینی به موضع‌گیری پرداخت.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    جای شگفتی هست که چرا مردم آمریکا به بایدن الاغ و بی منطق و یا ترامپ قمار بازِوحشی رای دادند ؟!!!!!!! به کسی رای دهند که اولا" جوان باشه و ثانیا" منطق ، وجدان و انصاف داشته باشه . آدم باشه .
    • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      می خوای به تو رای بدهند؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    دارند یک بستری بعصی از اصلاحطلبها اماده می کنند تا مخالفت کنند مثلا نیرهای مدهبی با حجاب براز اینکه نهایتش تبدیل بشه به کنده شدن نیروهای دینی و سنتی از نطام متوجه هستید ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس