خاخام ارشد سرزمین های اشغالی : اسرائیل را ترک خواهیم کرد

«یتسحاق یوسف» خاخام ارشد سرزمین های اشغالی شنبه شب تهدید کرد: اگر ما رو مجبور کنند که به ارتش اسرائیل بپیوندیم، همگی اسرائیل را ترک خواهیم رفت.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یوسف گزارش دادند که این خاخام یهودی گفته قبیله «لاوی» از پیوستن به ارتش معاف هستند و تحت هیچ شرایطی نباید این کار صورت گیرد و در صورتی که مجبور به ملحق شدن به ارتش شوند، همگی این سرزمین را ترک خواهند کرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داد که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) و آغاز حمله حماس تاکنون ۳۰ هزار نفر اسرائیل را ترک کردند.

به گزارش ایرنا، نهادهای جمعیتی و مهاجرتی رژیم اشغالگر قدس ۱۵ آذرماه نیز اعلام کردند عملیات طوفان الاقصی که جنبش حماس در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) علیه اشغالگران آغاز کرد، باعث فرار صدها هزار صهیونیست از سرزمین های اشغالی و بازگشت آنها به کشورهای اصلی شان شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط این نهادها که در پایگاه صهیونیستی «زمان اسرائیل» منتشر شد، از هفتم اکتبر تا ابتدای نوامبر (از اواسط مهرماه تا آبان ماه) گذشته حدود ۳۷۰ هزار صهیونیست سرزمین های اشغالی را ترک کرده اند.

این در حالی است که از سپتامبر تا هفته اول اکتبر (اواسط شهریور تا اواسط مهرماه) گذشته حدود یک میلیون نفر سرزمین های اشغالی را ترک کرده‌اند که شماری از بازگشت خودداری کرده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    7 3
    بی پدر به مفتخوری و پس ندادن عادت کرده! اینا اگر ربطی به فلسطین داشت روز مبادا پای کارش بودن!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      حروم زاده ها میرن ارتش اسرایل
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      نسخه های وطنی هم به توصیفات شما میخوره.
  • قریشی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    33 2
    این همان صدای خرد شدن و ویرانی کشور جعلی اسرائیل است که خیلی ها نمی شنوند و مدام دستاوردهای طوفان الاقصی، حملات حزب الله، حشدالسعبی، یمنی ها و یا سایه ترس حضور نیروهای قدس سپاه ایران در نزدیک جولان را زیر سوال می برند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    8 1
    سرزمین فلسطین متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و یهودی های متجاوز باید از سرزمین فلسطین اخراج شوند و این کار قطعا انجام شدنی است .اگر چه قدری هن طول بکشد ولی صهیونیسم یک نژاد نجس و وحشی از بزه کاران کشورهای مختلف هستند که در کنار هم جمع شده شرور ترین و پست ترین و جنایتکار ترین افراد کشورهای اروپایی و...در کنار هم یک رژیم شیطانی تشکیل داده اند که باید یا ریشه کن شوند یا با کشورهای فاسد خود برگردند .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 6
    قراره یه سریاتون برید غزه زندگی کنید اخه اونجا هم در ابنده شهرکسازی انجام میشه
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    وقتی خاک مال خودت نباشه هیچ عِرقی برای ماندن نیست .من موندم کسانی که از کشورهای دیگر به اسرائیل مهاجرت کردند برای چی بجنگند بهترین کار بازگشت به موطن خودشونه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس