کد خبر 1581571
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

شرکت های برتر طراحی روف گاردن در تهران

با افزایش ساخت و ساز آپارتمان و از بین رفتن حیاط‌ها، امکان استراحت در فضای سبز کاهش یافته است؛ اما روف گاردن‌ها جایگزین مناسبی برای حیاط‌ ها محسوب می‌ شوند. با طراحی مناسب پشت بام خانه و قرار دادن گل ها و گیاهان سرسبز می‌توان از آن قسمت بلااستفاده به بهترین شکل استفاده کرد. امروزه از فلاورباکس‌ها، مبلمان مدرن، آبنما، و باغچه‌های زیبا برای پرورش سبزیجات در روف گاردن‌ها استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی شرکت سازنده روف گاردن در تهران خواهیم پرداخت.

چوبین ویلا، شرکت سازنده روف گاردن در تهران

شرکت های برتر طراحی روف گاردن در تهران

برای طراحی روف گاردن منازل مسکونی و اداری کمک گرفتن از تیم ماهر چوبین ویلا یکی از بهترین گزینه ها است. این تیم مجرب که به بهترین اجرا کننده پشت بام سبز معروف است، فضای پشت بام مدنظر شما را متناسب با سلیقه تان طراحی کرده و فضایی ایده آل برای استراحت و... ایجاد می‌کنند.

اگر پشت بام کوچکی دارید و می‌خواهید روف گاردن هم داشته باشید، می‌توانید این کار را به تیم چوبین ویلا بسپارید. برای طراحی بهتر روف گاردن کوچک استفاده از شیشه به جای دیوار، گیاهان بلند مثل بامبو، باغچه های زیبا و نورپردازی استاندارد بسیار موثراند که چوبین ویلا تمام این نکات را هنگام اجرا رعایت می‌کند.

نمونه کار چوبین ویلا

شرکت های برتر طراحی روف گاردن در تهران

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر شرکت چوبین ویلا به سایت مراجعه کنید

تخصص: طراحی و اجرای روف گاردن، کلبه سوئیسی و خانه چوبی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی، ساخت انواع آلاچیق (چوبی، فلزی، مدرن و سنتی)

مزایا: سابقه طولانی، تیم متخصص و مجرب و استفاده از متریال باکیفیت

آدرس و اطلاعات تماس شرکت چوبین ویلا

آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، بازار آهن، فاز 2 شرقی، پلاک 261

شماره تماس: 09123102247

وب سایت: choobinvilla.ir

گاردن بام

یکی از شرکت های سازنده روف گاردن در تهران گاردن بام است که کارشناسان ماهری که تجربه بالایی در زمینه ساخت روف گاردن دارند و در شرکت گاردن بام فعالیت می‌کنند، باعث شده این شرکت هم یکی از برترین شرکت های ساخت و عرضه روف گاردن شود. این شرکت با استفاده از طراحی سبز دیوار مدولار توسط بهترین تکنولوژی ها و جدیدترین روش‌ها، طراحی روف گاردن را به بهترین شکل انجام می دهند. تیم این شرکت توجه خاصی به لایه بندی بام سبز دارند که از ایجاد مشکلات در آینده جلوگیری می‌کنند.

آدرس و اطلاعات تماس شرکت گاردن بام

آدرس: تهران، خیابان شهید اندرزگو (فرمانیه) خیابان حسینی کوچه پوریا پلاک 4

وب سایت: gardenbam.com

چکادبام

شرکت چکادبام که از سال 1384 شروع به فعالیت کرده، تجربه بالایی در زمینه طراحی روف گاردن دارد. قبل از اجرای روف گاردن لازم است درمورد موقعیت ساختمان، زیرسازی و فضای در دسترس تحقیقاتی انجام شود تا در آینده پشت بام ساختمان دچار مشکل نشود. تیم اجراکننده شرکت چکادبام با بررسی دقیق تمام این نیازها، روف گاردنی مدرن، شیک و در عین حال ایمن برای مشتریان ایجاد می‌کند.

اطلاعات تماس شرکت سازنده روف گاردن در تهران

آدرس: جنت اباد جنوبی ، انتهای چهار باغ شرقی ، خیابان یاس ، کوچه یاس نهم ، پلاک ۱۲

وب سایت: chekadbam.com

چوبکس

چوبکس از برترین شرکت هایی است که پروژه‌های طراحی روف گاردن را می‌پذیرد. این شرکت پشت بام منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری را توسط عناصر ویژه‌ای به مکانی سرسبز و دلباز تبدیل می‌کند. این شرکت دارای بیشترین تنوع در ساخت پروفیل چوب پلاست برای ایجاد گلدان، کفپوش آلاچیق و... برای روف گاردن است. این شرکت با اجرای ایده های دکوراسیون جذاب و جالب محیط بلااستفاده پشت بام را به فضایی جدید تبدیل می کند.

اطلاعات تماس شرکت چوبکس

آدرس: تهران، خ میرداماد (شرق به غرب), خ شمس تبریزی، کوچه عابدی، پ ۹، ط ۳

شماره تماس: 02122901841 - 02122901835

وب سایت: choopex.com

روف گاردن چیست؟ مزایای روف گاردن

روف گاردن، امروزه به عنوان یک تغییر معماری جذاب در شهرهای بزرگ، توجه بسیاری از معماران و ساکنین را جلب کرده است. این مفهوم نوین به معنای ایجاد فضای سبز، باغچه و بستری طبیعی در پشت بام ساختمان ها است که قبلاً فضای بلااستفاده و بیهوده‌ای محسوب می‌شد. از روف گاردن ها معمولاً در پشت بام های ساختمان ها، برج ها و فضاهای عمومی و اداری برای بهبود کیفیت هوا و ایجاد مکانی برای استراحت استفاده می‌شود.

  • روف گاردن‌ها را می‌توان به صورت محیطی جمع و جور و جذاب برای استراحت، بازی کودکان، پرورش سبزیجات و میوه های خانگی و... طراحی کرد.
  • از مزایای روف گاردن ‌ها می‌توان به ایجاد فضایی سبز و پر از اکسیژن در شهرهای آلوده اشاره کرد. ایجاد فضایی آرام برای استراحت و تفریح، بهبود روحیه افراد و دورهمی های کوچک و صمیمی برای ساکنین برج ها از موقعیت هایی هستند که با طراحی روف گاردن ایجاد می‌شوند.
  • همچنین، طراحی روف گاردن‌ها در شهرها باعث افزایش سرسبزی و پاکیزه‌تر کردن هوای شهرهای آلوده می شود؛ زیرا گیاهانی که در این فضاها کاشته می شوند، نقش مهمی در بهبود کیفیت هوا دارند. این نوع فضاهای سبز در جذابیت معماری شهرهای مدرن نقش بسزایی دارند. علاوه‌بر این در روف گاردن ها می توان به برگزاری تمرینات ورزشی باز و گروهی، کلاس های یوگا و پیک نیک های خانوادگی پرداخت.

نورپردازی روف گاردن

نقش نورپردازی مناسب برای بهبود فضای روف گاردن را دست کم نگیرید. نورپردازی صحیح به روف گاردن شما زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد. با استفاده از منابع نوری می‌توانید فضا را به طرز شگفت انگیزی زیبا کنید. روشن کردن سطح زمین توسط لامپ‌های کم مصرف LED 12 ولتی روشی رایج جذاب برای روشن کردن روف گاردن است.

سخن پایانی

با سپردن طراحی روف گاردن به چوبین ویلا که یکی از شرکت های سازنده روف گاردن در تهران در این زمینه است، می توانید به محیطی مدرن و آرامش بخش برسید. روف گاردن ها فضاهایی بهینه هستند که توسط تزئین و کاشت گل و گیاه و دیگر المان ها جذاب در پشت بام ایجاد می‌شوند. محیط بدون استفاده پشت بام را می‌توان توسط قرار دادن گیاهان سبز، آبنما، مبلمان و نورپردازی مناسب به مکانی جذاب و موثر تبدیل کرد. به‌طور کلی روف گاردن ها امکان ارتباط مستقیم با طبیعت در پشت بام خانه را برای شما فراهم می‌کنند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس