نتیجه بانکداری باز منجر به ارائه سطحی از خدمات شده که همه ما را نسبت به استفاده از خدمات بانک‌ها مشتاق‌تر کرده است . در این میان بانک ایران زمین با ایجاد و توسعه یک بانک دیجیتال بر بستر بانکداری باز توانسته تا کلیه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان خود را در سرویس ببوم فراز ایران زمین ارائه کند.

به گزارش مشرق ، بانک الکترونیک ایران زمین به جهت تسهیل استفاده از این خدمات امکان ارائه سرویس های شخصی سازی شده وAPI های بوم فراز را فراهم کرده تا تمامی فرایند های بانکی را برای مشتریان خود تسهیل نماید.

بوم ایران زمین با ارائه بیش از ۳۰۰ سرویس بانکی به صورت API های استاندارد به شرکت ها و کسب و کارهای مالی یا سرمایه ای خدمات ارائه می نماید. علاوه بر آن بوم ایران زمین، برای ارتقاء امنیت و تسهیل در فرآیندها و پیاده سازی و ایجاد ارزش افزوده، بسیاری از خدمات بانکی را در قالب ویجت آماده و ارائه می نماید.

بانک ایران زمین با توجه به نیاز های کسب و کار هایی که به این دسته از خدمات نیازمند هستند ، خدماتی اختصاصی را ارائه کرده است تا بتواند رشد و توسعه این کسب و کار هایی که عموما نوپا هستند را تسهیل نماید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بانک ایران‌زمین از حدود 7 سال پیش با هدف ایجاد یک جهش بزرگ پروژه بانکداری باز را شروع کرده و امروز گام‌های مهمی در مسیر تبدیل‌شدن به یک بانک دیجیتالی برداشته است.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین دلیل این پیشرفت را روند توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در این بانک بیان کرد و گفت: در سال های اخیر با تلاش شبانه روزی متخصصان و همکاران من در بانک، توانستیم با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

پلتفرم همراه‌بانک فراز ایران زمین باعث شده که حتی در ایام تعطیلات نیز این مجموعه خدمات بانکی به مشتریان خود ارائه دهد؛ علاوه بر آن این پلتفرم کمک کرده تا مشتریانی که در شهر خود شعبه بانک ایران زمین وجود ندارد بتوانند خدمات بانکی مورد نظر خود را به سادگی انجام داده و از حضور در شعب بانک بی نیاز شوند.

خدمات قابل ارائه در پلتفرم فراز به شرح زیر می باشد:

امکان کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی، قابلیت انتقال وجه پایا، پرداخت قبوض خدماتی، مشاهده لیست تراکنش‌ها، امکان دریافت شماره شبا، مشاهده تاریخچه تسهیلات، معرفی شعب بانک ، کارت هدیه،چک صیادی، باشگاه مشتریان،افتتاح حساب آنلاین، امکان مسدود کردن چک و مشاهده تاریخچه چک‌های واگذار شده.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس