کد خبر 1581566
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

جک سقفی نوعی وسیله است که در صنعت ساختمان‌سازی به‌کار برده می‌شود و هدف اصلی آن نگه داشتن سقف ساختمان و تحمل وزنی است که توسط سقف ایجاد می‌شود. جک سقفی از ریخته‌شدن آن جلوگیری می‌کند و همین امر باعث می‌شود که کارهای ساخت‌وساز به خوبی پیش رود.

امروزه، سقف‌های مختلفی ازجمله تیرچه، بلوک، وافل و طاق ضربی برای اینکه بتوانند بار سقف را حفظ کنند، به یک نگهدارنده مقاوم نیاز دارند و همین امر باعث می‌شود که استفاده از جک سقفی مورد توجه قرار گیرد. باتوجه‌به این مسئله، سوالات زیادی در مورد قیمت جک ساختمانی در سایت شرکت مدرن سازان پرسیده می‌شود. در ادامه، تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

قیمت جک ساختمانی و انواع آن

آشنایی با جک ساختمانی

جک ساختمانی باتوجه‌به نیازهای هر ساختمان با روش‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ به‌همین‌دلیل، شما باید ابتدا نیازهای پروژه را به خوبی شناسایی کنید و سپس براساس نیازهای خود، بهترین جک ساختمانی را سفارش دهید. باتوجه‌به این مسئله، شما باید قبل از استعلام قیمت جک ساختمانی، از سایت شرکت مدرن سازان https://modernsazan.com/ شناخت کاملی با انواع آن داشته باشید.

جک سقفی صلیب ثابت

یکی از انواع جک ساختمانی که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی به‌دنبال استعلام قیمت جک ساختمانی هستند، جک سقفی صلیب ثابت است. در این نوع جک، قسمت صلیبی آن ثابت است و یک روزه در قسمت میانی آن قرار می‌گیرد که می‌توان ارتفاع جک را تنظیم کرد. جک سقفی صلیبی پهن است و می‌تواند فضای زیادی از سقف و تیرچه را پوشش دهد. از این جک می‌توان در بخش‌های مختلف سازه استفاده کرد. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که عدم تحرک جک سقفی باعث محدودیت‌های متعددی در زمان استفاده از آن می‌شود.

جک سقفی T شکل سیار

یکی دیگر از انواع جک ساختمانی، جک سقفی T شکل سیار است که قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد. این نوع جک انعطاف‌پذیری زیادی در مقایسه با جک‌های دیگر دارد و همین امر باعث شده است که قیمت جک ساختمانی تی شکل بالاتر باشد. از جک سقفی تی شکل سیار می‌توان برای تحمل بار زیاد سقف استفاده کرد. همچنین، این نوع جک قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می‌تواند شرایط مناسبی را در صنایع ساختمان‌سازی ایجاد کند.

جک سقفی U شکل عراقی

از انواع جک ساختمانی می‌توان به جک سقفی U شکل عراقی اشاره کرد. این نوع جک در مقایسه با جک‌های دیگر کاربرد کمتری دارد و همین امر باعث شده است که برای استفاده درمواقع خاص ازجمله نگهداری پل و تیرچه مورد توجه قرار گیرد. این جک دارای دهانه کوچکی است که بخش کمی از یک سازه را پوشش می‌دهد. باتوجه‌به این موارد، برخی از کارشناسان بر این عقیده هستند که این نوع جک بهترین جک برای اجرای تیر سقفی به‌شمار می‌رود. قیمت جک ساختمانی یو شکل در مقایسه با جک‌های دیگر بالاتر است.

قیمت جک ساختمانی و انواع آن

مزایای جک ساختمانی

جک ساختمانی یکی از بخش‌های بسیار مهمی است که هر ساختمانی در طول پروسه ساخت‌وساز به آن نیاز دارد و این مسئله باعث شده است که سوالات زیادی در مورد قیمت جک ساختمانی پرسیده شود. بهتر است بدانید مزایای استفاده از جک ساختمانی بسیار زیاد است و این جک باعث می‌شود که ساختمان براساس اصول استاندارد ساخته شود. در ادامه، به معرفی این مزایا می‌پردازیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین، می‌توانید قبل از خرید و استعلام قیمت جک ساختمانی با کارشناسان مشورت کنید و با شناخت کامل اقدام به خرید کنید.

افزایش مقاومت ساختمان‌ها

جک ساختمانی می‌تواند مقاومت ساختمان‌ها را به میزان زیادی افزایش دهد. همین امر باعث می‌شود که ساختمان‌ها به محلی ایمن برای زندگی تبدیل شوند و درنتیجه، دیگر مشکلاتی در طول ساختمان‌سازی پیش نمی‌آید و تمامی کسانی که در ساختمان حضور دارند می‌توانند با امنیت در ساختمان حضور داشته باشند. امنیت مهم‌ترین چیزی است که در طول ساختمان‌سازی مورد توجه قرار دارد.

تحمل وزن و فشار

زمانی که ساختمان‌سازی صورت می‌گیرد، قابلیت مهار وزن و فشاری که از سوی سقف به بخش‌های دیگر ساختمان وارد می‌شود، اهمیت زیادی دارد. جک ساختمانی به‌راحتی این کار را انجام می‌دهد و این مسئله باعث می‌شود که ساختمان‌سازی به درستی انجام شود؛ به‌همین‌دلیل، جک ساختمانی این روزها به‌شدت مورد توجه قرار دارد و می‌تواند پاسخگوی نیازهای ساختمان‌ها باشد.

نکات مهم در خرید جک ساختمانی

برای این‌که بتوانید از پرداخت قیمت جک ساختمانی رضایت کاملی داشته باشید و این محصول را باتوجه‌به نیازهای پروژه خود خریداری کنید، باید از قبل به برخی از نکات توجه زیادی داشته باشید. برخی از این نکات که توصیه می‌شود مدنظر قرار دهید، به شرح زیر هستند:

  • برای خرید جک ساختمانی باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و در طول خرید، از کیفیت این جک‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین، شما باید در زمان خرید، ضمانت‌نامه را از فروشنده دریافت کنید.
  • در زمان خرید جک ساختمانی باید به مشخصات فنی آن توجه زیادی داشته باشید و آن را باتوجه‌به نیازهای پروژه خود سفارش دهید. به‌طورمثال، هر چقدر قطر جک ساختمانی افزایش پیدا کند، مقاومت آن برای تحمل بار بیشتر می‌شود؛ بنابراین، شما باید این مسئله را مدنظر قرار دهید و بهترین جک را باتوجه‌به فشاری که در ساختمان وجود دارد، انتخاب کنید.
  • برخی از این جک‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و شما باید به این مسئله توجه کنید و ارتفاع آن را تنظیم کنید.
  • شما باید از کیفیت جک ساختمانی اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که متریال‌های باکیفیتی در ساخت آن به‌کار رفته‌اند.

قیمت جک ساختمانی و انواع آن

برای استعلام قیمت جک ساختمانی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد جک ساختمانی در اختیار شما قرار دهیم. این نوع جک در ساختمان به‌کار برده می‌شود و هدف آن نگه داشتن سقف ساختمان و تحمل وزن سقف است. اگر به‌دنبال مرکز معتبری برای خرید جک ساختمانی یا استعلام قیمت جک ساختمانی هستید، می‌توانید به فروشگاه مدرن سازان مراجعه کنید. مدرن سازان یکی از مراکزی است که جک‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند باتوجه‌به نیازهای خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس