کد خبر 1574703
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

آینده بیت کوین چه خواهد شد؟

آینده بیت کوین چه خواهد شد و کارشناسان درباره ‌های آینده بازار ارز دیجیتال و پادشاه رمز ارزها چه می‌گویند؟ صحبت درباره بازار ارز دیجیتال و در راس آن بیت کوین بسیار زیاد است و این روزها همه در حال پیدا کردن راه‌حلی برای رسیدن به سود بیشتر در معاملات بیت کوین هستند.

بیت کوین دقیقاً مانند گذشته پر ابهامی که دارد، آینده نامعلومی داشته و پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های بسیار زیادی درباره آینده بیت کوین را در گوشه و کنار و سایت‌های مختلف شاهد هستیم. برخی از کارشناسان هنوز هم بر این عقیده هستند که بیت کوین هیچ آینده‌ای ندارد و تبدیل به یک پروژه کلاهبرداری خواهد شد و در عوض افراد زیادی هم در حال کسب سودهای هنگفت از روند حرکت قیمت بیت کوین هستند.

حتی اگر سرفصل‌های بهترین دوره ترید حضوری را نیز مرور کنید، صحبت درباره آینده بیت کوین با ابهامات زیادی در آن همراه است و واقعیت بازار بیت کوین در آینده همچنان نامعلوم باقی مانده است. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال جهان در سال ۲۰۰۹ توسط شخصی کاملاً ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو به وجود آمد. هیچ اطلاع دقیقی از هویت ساتوشی ناکاموتو در دسترس نیست و با وجود گذشت بیش از ۱۴ سوال هنوز مشخص نشده که ساتوشی ناکاموتو لقب چه کسی بوده و چه فرد و چه گروهی پشت تاسیس بیت کوین بودند.

دقیقاً همین ابهام و مجهول بودن درباره آینده بیت کوین هم وجود دارد و نقطه نظرات مختلفی را توسط اساتید بازار کریپتوکارنسی شاهد هستیم. هر کسی بنا به تجربه و شناختی که نسبت به بازار کریپتوکارنسی و شبکه بلاکچین دارد و یا حتی اساتیدی که بهترین دوره ترید را برگزار کرده و آموزش می دهند ، نقطه نظرات مختلفی را درباره آن بیان می‌کنند.

در این مقاله در کنار شما هستیم تا با بررسی اطلاعات مختلف موجود در سایت‌های آموزشی ارز دیجیتال مانند سایت کانون بورس و سایت والکس و یا سایت ارز دیجیتال و ... به بررسی کامل و جامع آینده بیت کوین پرداخته و نظر کارشناسان و اساتید را در این باره با شما در میان بگذاریم.

آینده بیت کوین چه خواهد شد؟

آینده بیت کوین

آینده بیت کوین در حال حاضر طبق نظر دو دسته از کارشناسان دو مسیر مختلف را در ذهن تداعی می‌کند. دسته اول کارشناسانی هستند که بلاکچین را آینده زندگی بشر تعریف کرده و بر این عقیده هستند که بیت کوین آینده پول واقعی در زندگی بشر خواهد شد. طبق نظر این دسته از کارشناسان سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین یکی از جذاب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در حال حاضر محسوب می‌شود و تمام افراد در سرتاسر جهان دیر یا زود مجبور به استفاده از خدمات شبکه بلاک چین و ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین خواهند بود.

چه دلایلی منطقی برای مطرح کردن این قبیل از نظرات درباره آینده بیت کوین وجود دارد؟ واقعیت اینجاست که ذهن بشر همیشه به پدیده‌های نوظهور که تفاوت عمده‌ای در شرایط زندگی ایجاد می‌کنند، در تضاد قرار گرفته و آنها را نفی می‌کند. از نقطه نظرات عموم درباره اختراع هواپیما گرفته تا به وجود آمدن اینترنت در همین سال ۲۰۰۰ این موضوع را تایید می‌کنند. بیت کوین و بازار ارز دیجیتال نیز دقیقاً شرایط مشابهی دارند و تفاوت‌های عمده‌ای ایجاد شده توسط بازار کریپتوکارنسی در زندگی بشر تبدیل به چالش ذهنی اکثر کاربران جهانی شده و خیلی‌ها نسبت به آن خوشبین نیستند. در این بین بسیاری از کارشناسان با توجه به مزیت‌های بسیار زیاد و قابلیت‌های ارزنده شبکه بلاک چین و بیت کوین این عدم خوشبینی را دقیقاً به شرایط ذهن بشر در گذشته بسط داده و بر این عقیده هستند که دیر یا زود بیت کوین تبدیل به بزرگ‌ترین پدیده در جهان خواهد شد.

نابودی بیت کوین

دومین دسته از کارشناسان برای این عقیده هستند که بیت کوین هیچ آینده‌ای ندارد و دیر یا زود شاهد نابودی آن خواهیم بود. استدلال این دسته از افراد به همان ناشناس بودن تیم و گروه تولید کننده بیت کوین برمی‌گردد و آنها بر این عقیده هستند که دارایی که هیچ نمود فیزیکی نداشته و تنها قرار است در شبکه کامپیوتری معامله شود، چیزی جز کلاهبرداری نخواهد بود و به زودی بیت کوین مانند یک طرح پانزی به کار خود پایان خواهد داد.

اینکه در آینده شاهد رونق گرفتن بیت کوین باشیم یا نابودی بیت کوین رقم بخورد همه چیز با زمان مشخص خواهد شد. اما به نظر شما کدام دسته از کارشناسان یک به واقعیت صحبت می‌کنند و نظر آنها به واقعیت شبکه بیت کوین نزدیک‌تر است؟ بیت کوین ارز دیجیتالی است که با قابلیت‌ها و کاربردهایی که دارد توانسته یک تفاوت عمده در نظام پولی جهان رقم بزند و همین تفاوت عمده باعث به وجود آمدن چالش‌های زیادی در نظام بانکی کنونی کشورهای بزرگ خواهد شد.

مسلماً پذیرش یک پدیده جهانی که تحت نظارت هیچ کشور و هیچ قدرتی نیست ولی توانسته چنین چالش‌هایی را برای یک نظام بانکی بزرگ رقم بزند، به این راحتی‌ها نخواهد بود و نباید از دولت‌های بزرگ انتظار داشته باشیم که بیت کوین را خیلی ساده و بدون هیچگونه دغدغه‌ای بپذیرند.

همچنین بررسی مزیت‌ها و کاربردهایی که شبکه بلاکچین همراه با بیت کوین به زندگی ما آورده نشان از این دارد که دقیقاً همان تصوراتی که از قبل در ذهن بشر وجود داشته با این شبکه قابل اجرا است. زندگی در یک دنیای کاملاً شفاف و بدون هیچگونه پنهان‌کاری و امکان انجام تمام مراوده‌های مالی بدون دخالت اشخاص و ارگان‌های ثالث، از جمله آرزوهایی است که در گذشته در ذهن بشر بوده و اکنون بیت کوین می‌تواند آنها را تبدیل به واقعیت کند.

آینده بیت کوین چه خواهد شد؟

پیش بینی قیمت بیت کوین

درباره آینده بیت کوین و همچنین نقطه نظرات مربوط به نابودی بیت کوین صحبت کردیم. حالا که بسیاری از کاربران ایرانی در حال سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال هستند، لازم شد تا نیم‌نگاهی به پیش بینی قیمت بیت کوین در یکی دو سال آینده هم داشته باشیم. در چند ماه آینده پدیده هاوینگ بیت کوین را پیش رو خواهیم داشت که با بررسی گذشته تغییرات قیمت بیت کوین تحت تاثیر این پدیده انتظار رشدهای هیجانی را برای آن داریم.

رسیدن قیمت بیت کوین به سقف قیمتی خود و حتی ۱۰۰ هزار دلار و ۲۰۰ هزار دلار پیش ‌بینی‌های کاملاً منطقی از روند تغییرات قیمت بیت کوین هستند. اتفاقاتی که می‌تواند ارزش دارایی سرمایه‌گذاران بیت کوین را در تنها یک یا دو سال آینده با رشد قابل توجهی روبرو سازد و توصیه می‌کنیم شما هم با کسب دانش کافی برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال، این فرصت‌های طلایی را از دست نداده و با استفاده از یک دوره آموزش ارز دیجیتال تمام مهارت‌های لازم برای یک سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و رفقا را به دست آورید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس