کد خبر 1574700
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

با گذر زمان پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به‌تدریج دچار افتادگی و چین‌وچروک‌های فراوان در نقاط مختلف به‌خصوص ناحیه چشم‌ها می‌شود. افتادگی پوست زیبایی صورت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از طرف دیگر عواملی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب یا ژنتیک، بافت نرم‌تر در اطراف صورت و گردن را از بین می‌برد و باعث پیری پوست در این ناحیه می‌شود. مشکل دیگری که بعد از گذشت سن در صورت اتفاق می‌افتد، تضعیف عضلات آن است که باعث از بین رفتن ساختار استخوان‌های این ناحیه می‌شود و پوست و چربی زیرین را تحت تأثیر قرار می‌دهد که در زیبایی چهر نقش زیادی دارد. این موضوع برای افراد بسیار آزاردهنده است و اعتمادبه‌نفس آن‌ها تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر روش‌های بسیاری برای رفع این مشکل به کار گرفته ‌شده است. یکی از موثرترین این روش‌ها اندولیفت است.

متأسفانه درمان‌هایی که از طریق جراحی انجام می‌شود، دوران نقاهت بیشتری دارد و به دلیل و بیهوشی مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل برخی از افراد به دنبال روش‌هایی کم تهاجمی و بدون درد برای رفع این مشکل هستند تا بدون جراحی و درد و خونریزی بتواند مشکلات پوستی خود را درمان کنند. مرکز جراحی زیبایی سعادت‌آباد یکی از مراکزی است که با پزشکان مجرب آماده ارائه خدمات به زیبا جویان عزیز است. این مرکز یکی از بهترین‌ها در لیزر اربیوم و اندولیفت است که با مجهزترین و به‌روزترین دستگاه‌ها نگرانی‌های شما را در خصوص زیبایی چهره برطرف می‌کند. در این بخش شما را با نحوه کار اندولیفت بیشتر آشنا می‌کنیم.

اندولیفت چه خدمت زیبایی محسوب می‌شود؟

اندولیفت چیست و چگونه عمل می‌کند؟

اندولیفت یک درمان کم تهاجمی و ایمن است که با استفاده از جدیدترین فناوری لیزر به جوان‌سازی پوست شما کمک می‌کند. این روش درمانی برای چهره‌هایی که در اثر گذشت سن دچار افتادگی پوست شده‌اند، بسیار عالی و کاربردی است. برخلاف سایر روش‌های درمانی که دارای برش‌های جراحی و زخم‌های بعد از آن هستند، این روش از طریق لیزر انجام می‌شود و از طریق فیبرهایی در زیر پوست، انرژی لیزر به سمت لایه‌های عمقی پوست هدایت می‌شود. با استفاده از این شیوه پوست برای تولید کلاژن بیشتر نیز تحریک می‌شود و نتیجه آن صاف شدن و شفافیت پوست صورت و زیبایی آن است.

در حقیقت اندولیفت باهدف قرار دادن آب و چربی پوست به بهبود شرایط آن کمک می‌کند. دو هدف اصلی که از اندولیفت دنبال می‌شود، بازسازی هر دولایه عمقی و سطحی پوست و تحریک پوست برای کلاژن سازی است که می‌تواند تا حد زیادی مشکلات پوستی را درمان کند. این درمان برای همه گروه‌های سنی مناسب است و بسته به منطقه موردنظر بین 20 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. اندولیفت بدون درد و بیهوشی و بریدگی است و بعد از جلسه درمان می‌توانید به خانه برگردید و فعالیت‌های روزمره خود را دنبال کنید. این روش به‌عنوان روش دائمی مطرح می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها دوام و ماندگاری داشته باشد و زیبایی شمارا تضمین کند.

اندولیفت چه مزایایی را دارد؟

  • اندولیفت به‌عنوان روش حداقل تهاجمی در جراحی‌های زیبایی شناخته می‌شود.
  • زمان بهبودی آن سریع است و به مراقبت خاصی نیاز ندارد و دوران نقاهتی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود.
  • با استفاده از این روش شما می‌توانید لایه‌های عمیق پوست و لایه‌های سطحی را جوان کنید.
  • اندولیفت به‌صورت هدفمند به بافت مورد وارد می‌شود و مشکلات آن را درمان می‌کند.
  • مهم‌ترین مزایای این روش نسبت به سایر روش‌ها افزایش تولید کلاژن است.
  • چربی اضافی را در مناطق مختلف بدن کاهش می‌دهد.
  • تغییرات ناشی از اندولیفت به‌ سرعت قابل مشاهده است.
  • نسبت به سایر روش‌ها مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

درمان اندولیفت چه کاربردهایی دارد؟

اندولیفت یک روش درمانی از طریق لیزر است که باعث سفت شدن پوست و کانتورینگ صورت می‌شود. تولید کلاژن جدید پوست را افزایش می‌دهد و در صورت لزوم چربی بیش از حد را کاهش می‌دهد.

همچنین برای برداشتن زخم، تعریف خط چانه، سفت کردن ناحیه فک و گردن و کاهش کیسه‌های چشم بسیار مناسب است.

مناطق درمانی برای اندولیفت شامل موارد زیر است:

  • بلند شدن پوست
  • کانتور فک و لاغری
  • برداشتن چانه مضاعف
  • حذف کیسه‌های چشم
  • سفت شدن گردنبند
  • خطوط بینی
  • خطوط ماریونت
  • لاغری زانو، پا و

باسن

عوارض جانبی اندولیفت چیست؟

اندولیفت یک روش درمان کاملاً مطمئن و بدون عارضه است. در واقع می‌توان آن را روشی ایمن و قابل‌ اعتماد برای کاهش مشکلات پوستی بدون درد و خونریزی دانست. به همین دلیل بعد از درمان به دوران نقاهت خاصی نیاز ندارد؛ زیرا بدون استفاده از بیهوشی یا تکنیک های جراحی پیشرفته انجام می‌شود. در ابن شیوه درمان تنها می‌توان با تزریق بی‌حسی موضعی کار را آغاز کرد. زمانی که موقتاً منطقه را بی‌حس شد، کار لیزر درمانی آغاز می‌شود و ممکن است شما بعد از پایان کار یا در حین آن ناراحتی‌هایی را داشته باشید. البته آستانه تحمل درد در افراد باهم متفاوت است.

پس از عمل، ممکن است قرمزی و کبودی مختصری در ناحیه موردنظر وجود داشته باشد. بااین‌حال، آن‌ها اغلب در 1 تا 2 هفته از بین می‌روند و بیشتر بیماران می‌توانند در این بازه زمانی فعالیت‌های اجتماعی را از سر بگیرند. بیماران همچنین ممکن است که تا چند هفته احساس درد، حساسیت و بی‌حسی کنند و این کاملاً طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد و رفع خواهد شد. رعایت برخی از نکات بعد از انجام اندولیفت می‌تواند این عوارض را تا حد زیادی کاهش دهد. بهتر است بعد از اندولیفت به مدت دو تا سه هفته از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید. در زمان خواب و استراحت بهتر است که سر خود را بالاتر قرار دهید. افرادی که از این درمان استفاده می‌کنند شرایط جسمی یکسانی ندارند و به همین دلیل برخی ممکن است درد و تورم بیشتری را در ناحیه موردنظر داشته باشند.

اندولیفت چه خدمت زیبایی محسوب می‌شود؟

کلام پایانی

اندولیفت و لیزر اربیوم یکی از جدیدترین متدهای زیبایی هستند که مزایایی بسیاری برای پوست ‌دارند و علاوه بر حل برخی از مشکلات پوستی در زیبایی و جوان‌سازی آن نیز نقش مؤثری دارند. در استفاده از این روش علاوه بر رفع چربی‌های اضافی و لیفت صورت می‌توانید برای کانتورینگ آن نیز اقدام کنید. انتخاب یک مرکز درمانی مناسب نقش زیادی در موفقیت لیزر درمانی با اندولیفت دارد؛ زیرا تجربه و مهارت پزشک و کادر همراه تضمینی برای انجام هر چه‌بهتر آن است. مرکز جراحی زیبایی سعادت‌آباد در شمال تهران با تمامی امکانات آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس