1

هدف از تشکیل این احزاب ایجاد هژمونی بر احزاب قدیمی سیاسی چون کارگزاران و اعتمادملی است.

سرویس سیاست مشرق- بررسی آخرین مطالب مطرح شده از سوی اصلاح‌طلبان ساختاری بیانگر تلاش آنان برای پیگیری چند هدف در قالب جبهه اصلاحات است.

اصلاح طلبان ساختاری نوسازی گفتمانی و تدوین راهبرد انتخابات را اولین گام در جبهه اصلاحات تعریف کرده و بر این باورند این نوسازی و راهبرد انتخاباتی مبتنی بر تحولات سیاسی پس از اغتشاشات پاییزی در سال گذشته شکل گرفته و در حقیقت پاسخی به شرایط موجود می باشد.

اصلاح طلبان ساختاری در ادامه ارتباط با صنوف و اقشار مختلف در راستای جامعه محوری را مورد اشاره قرار داده و بر این باورند ارتباط با اقشار و صنوف علاوه بر اینکه در راستای کسب نمایندگی می باشد از سوی دیگر اقدامی در راستای هم جهت سازی مطالبات و هدایت آنان در کانون مطالبه سازی است.

گفتنی است رادیکال‌های جبهه اصلاحات همچنین برنامه بعدی خود را بر اساس تشکیل چند حزب فراگیر قرار داده و قرین با آن توسعه رسانه ای را نیز دنبال نمایند، هدف از تشکیل این احزاب ایجاد هژمونی بر احزاب قدیمی سیاسی چون کارگزاران و اعتمادملی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    8 1
    قهر یا عدم شرکت و یا تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان تهوع آور را از الطاف الاهی باید دانست چرا که این جماعت یأجوج و لجوج و مأجوج اگر برنده انتخابات شوند کشور را به جولانگاه جاسوسان صهیونی تبدیل می کنند و علم و صنعت کشور را تعطیل و اگر بازنده انتخابات شوند زمینه بلوا و فتنه و آشوب و ناامنی را به شیوه انقلاب های رنگی جورج سوروس صهیونی فراهم می کنند! پس عدم شان به ز وجود!
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      حزب خوبه سید هم خوبه
    • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      1 0
      سید خوبه برای چکاری؟
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    3 0
    اصلا خدا خواسته این بیمصرف ها بهتر شناخته بشن اگه اعتقاد دارند که دموکراسی نیست و رای نمیدن پس چرا دنبال ایجاد حزب هستن؟ اگر هم اعتقاد به دموکراسی و قانونمداری ندارن که دیگه برای آشوب طلبی و هرج و مرج سازی نیازی به تشکیل حزب نیست!
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 2
    خوب چه کارشون می کنید و چطور جلوشونو می گیرید
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      0 0
      دولت روحانی که مورد حمایت اصلاح طلبان بود موفق شد هم اقتصاد را نابود کند هم جان مردم را بخطر بیندازد و بیش از 130،000 هموطنمان را با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا به کشتن بدهد و افتخار رساندن رکورد روزانه تلفات کرونا تا 720 نفر مردم بیگناه در روز را برای خودش ثبت کند. بدتر از همه افشاگری عباس عبدی در فروردین 1399 بود که مشخص کرد روحانی و ظریف با بالا بردن تلفات کرونا و با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا دنبال زنده کردن برجام بوده اند. دولت رئیسی با وارد کردن واکسن کرونا و واکسیناسیون گسترده تلفات را به صفر نفر در روز رساند و ممکن بودن وارد کردن واکسن و عمدی بودن وارد نکردن واکسن کرونا توسط اصلاح طلبان و حامیان برجام را بطور عملی اثبات کرد.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    4 1
    یه عده اول گفتن روحانی بیاد مشکلات حل میشه ۸سال مملکت ب تاراج داد و رف حالا هم همونا میگن جمهوری اسلامی نباید باشه فک کنم قصد کردن ایرانو نابود کنن
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    مبارکه اسمش بزارند حزب سرمایهها.تااسراعیل هم کمی روحیه بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس