به گزارش مشرق، حوالی ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه امروز ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد. متاسفانه تا این لحظه یک نفر جان باخت و ۲ نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 0
    چرا با نظارت فنی صحیح نسبت به گود برداری ملک مجاور و تخریب اقدام نشده است ؟ علت واقعه هر چه که باشد باید قوه قضائیه و نظام مهندسی در این خصوص ورود کنند و یکبار برای همیشه این موضوع را در کل ایران حل و فصل کند. مسئله تخریب غیر اصولی برای مردم مشکلات زیادی بوجود میآورد.
  • کادوس US ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خیلی ساختمانها هستن تو تهران چه شمال چه جنوب با سن ۵۰سال به بالا اما هیچ مسئولی در قبال جان انسانها تعهدی نداره که پیشگیری کنه ما رفتیم به شهرداری و آتش نشانی گفتیم یه پدری داریم که ۸۰سالشه اما فکر می‌کنه خونه ای که بالای ۵۰سال ساخت داره از بتون ساخته شده و تحت هیچ شرایطی حتی حاظر به بازسازی هم نیست چه برسه به فروش یا ساخت ،۵نفر آدم توش زندگی میکنن و جون همشون در خطره این چه قانونی هست که اجازه میده یک نفر با جان پنج نفر بازی کنه و فقط میگویند باید صاحب ملک راضی باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس