۶ پایگاه رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان عصر امروز ( جمعه) از هدف قرار دادن شش موضع و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق از شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد موضع نظامی «العباد»، ارتش رژیم صهیونیستی را به‌صورت مستقیم هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که اردوگاه نظامی «خربه ماعر» با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفته و اهداف مورد نظر مستقیما مورد اصابت قرار گرفته اند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ دیگری نیز از هدف قرار دادن موضع نظامی «الراهب» با موشک‌های «برکان» و مواضع نظامی «رویسات العلم» و «الرادار» در کشتزارهای اشغالی «شبعا» با سلاح‌های مناسب خبر داد.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد: "در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و غیور آنها، پادگان «میتات» در مجاورت شهرک «رمیش» را با سلاح‌های مناسب و به‌صورت مستقیم هدف قرار دادیم."

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که در نتیجه حمله حزب‌الله به پادگان میتات آتش در آن شعله‌وز شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کردند که حمله به پادگان میتات دست‌کم منجر به مجروح شدن دو نظامی صهیونیست شد.

در همین راستا، خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی انبار مهمات و سلاح ارتش لبنان در نزدیکی بیمارستان صحرایی در شهرک «عین ابل» را هدف قرار داده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...
  • ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    کمه، خیلی کمه.
  • ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد از اشک به هر چهره روان چشمه آب است گل نیست ولی شهر پر از عطر گلاب است سوزانده اگر حادثه پروانه ما را لرزانده اگر بار غمی شانه ما را در فطرت یاران علی دوست بدی نیست جز خون شجاعانه حجر ابن عدی نیست از مرگ چه باکیست در این راه حسینی از مرگ نترسیم که فرمود خمینی ما را بکشید ای دلتان زار تر از پیش بیدار شود ملت و بیدار تر از پیش وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد باید که در این حادثه توبیخ شود خصم درسی بدهیم عبرت تاریخ شود خصم ای شبزدگان از صف خورشید بترسید از سایه خود نیز بترسید بترسید این راه که بی ره رو دگر نیست بدانید دوران بزن در رو دگر نیست بدانید گر فکر پناهید به دنبال سرابید در کل جهان منطقه امن نیابید هر گوشه این خاک کنون حادثه خیز است چون از سوی ما هر چه گزینه روی میز است وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد چون لشکر مختار همه منتقمانیم ایرانی پر جاذبه مانند کیانیم برخیز و برو خصم که بغداد خراب است چون لشکری از منتقمان پا به رکاب است تهدید شدی خصم برو از چه نشستی در راه سلیمانی ما نیست شکستی حق داری اگر خصم که از ما بهراسی در حمله ما راه فراری نشناسی امداد خدا طبق شواهد شده حتمی پیروزی مردان مجاهد شده حتمی از خون سلیمانی سردار به زودی برچیده شود دولت خون خوار سعودی دیدیم اگر چه همه بی دینی شان را بر خاک بمالیم همه بینی شان را وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد دشمن بهراسد صف مردان سپاه است چون کاخ سفید آینه روز سیاه است هر چند که دشمن پی احیای کجی هاست این خاک پر از غیرت محسنن حججی هاست جانم به فراوانی این کشور سلمان عشاق سلیمانی این کشور سلمان ای دشمن ما خط و نشان کم بکش امروز تو مرد عمل نیستی این شعله بیفروز دستی به بدن هست در این صحنه پیکار حاشا که بیفتد علم از دست علمدار حیف است که او در دل بستر بدهد جان باید که چونان مالک اشتر بدهد جان از دیده سردار گل صاعقه سر زد یک لنگه کفششد به سر خصم بیاَرزد وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد آن چکمه که بر سینه دشمن بفشاریم در گام دوم بر گلوی خصم بذاریم هیهات که پیروز شود دشمن اسلام در جبهه بحرین و عراق و یمن و شام ای دشمن قدار ببین غرق تلاشیم تا منتقم لحظه ب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس