کد خبر 1551737
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
قمه کشِ لیگ امیدها دستگیر شد!

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که در تنش ساعات پایانی بازی تیم فوتبال امیدهای گل گهر و فجر شهید سپاسی، با ۲ نفر از عوامل این بازی درگیر و آنان را با سلاح سرد زخمی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ امیر سبتکی در این باره اعلام کرد: این فرد که در پی تنش ساعات پایانی بازی عصر پنجشنبه به یکباره وارد زمین شد و ۲ نفر از عوامل این رقابت را از ناحیه دست و بازو مجروح کرد، لحظاتی بعد از درگیری دستگیر شد و در مقر انتظامی تحت بازجویی‌های تکمیلی قرار گرفت.

بازی عصر دیروز پنجشنبه تیم های فوتبال امید گل‌گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ششم چارچوب لیگ دسته یک امیدهای کشور در وقت های اضافه نیمه دوم به علت درگیری و چاقو خوردن ۲ نفر از اعضای تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در حالی ناتمام ماند که تیم گل گهر با سه گل پیش بود.

۲ فرد مجروح شده در این حادثه نیز که از عوامل تیم فجر شهید سپاسی هستند پس از مداوای اولیه، از بیمارستان ترخیص و راهی شیراز شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    باید تمام باندهای دلالی و لیدر منهدم بشوند ساختار باشگاهها کاملا تغییر کند همه خصوصی بشن بدون یک قرون کمک دولتی اونائیم که بدون پول دولت نمیتونن بمونن بهتر منحل شن تا باشگاه واقعی تشکیل بشود
  • ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    خوبه
  • ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    تا وقتی با این اراذل سلاح بدست و قمه کش برخورد محکم و سفت و سخت نشه ، باید انتظار این اتفاقات رو داشت . متاسفانه قوه ی قضائیه در این زمینه ها به شدت ضعیف عمل کرده .
  • سید فروزان ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    قمه کش دستگیر شده ، دوماه زندانی میکشد و آزاد میشود . متاسفانه قوه عدلیه و رییسش اژهای دارای قاطعیت نیستند و در برخورد با قمه کشان و اراذل و اوباش و لاتها و قاچاقچیان از هر مدل ، کاری نمیکنند که درس عبرت بشود برای مابقی ، دست این قمه کش را باید قطع کنند ، آن قاچاقچی اسلحه و مواد مخدر و سوخت را باید اعدام کنند
  • ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    نگران قمه کش و قمه کشان نباشید ، قوه بزودی ازشون دلجویی و آزادشان میکنه
  • ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    یه سوال: در سرزمین های بسیار متمدن و آزاد مثل آمریکا یا کانادا با قمه کش ها چکار می کنند؟ لطفا همون کار رو باهاشون بکنید. دست شما درد نکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس