برتری رئال‌مادرید مقابل کادیز با درخشش ستاره برزیلی

تیم فوتبال رئال‌مادرید با درخشش رودریگو، کادیز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و در صدر جدول لالیگا قرار جای گرفت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های کادیز و رئال‌مادرید از هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در ورزشگاه میراندیلا با قضاوت گیرمو کوادرا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر رئال‌مادرید به پایان رسید.

کهکشانی‌ها بعد از بازی‌های فیفادی مقابل کادیز قعرنشین قرار گرفتند، البته فیفا دی تلفات زیادی به رئال وارد کرد، وینیسیوس جونیور و ادواردو کاماوینگا به دلیل مصدومیت، به جمع گولر، شوامنی، میلیتائو و کورتوا اضافه شدند.

به دلیل مصدومیت ناگهانی براهیم دیاز، رودریگو جای او را در ترکیب اصلی رئال مادرید گرفت و این ستاره برزیلی موفق شد در دقیقه ۱۴ یک سوپر گل را به نام خود ثبت کند. رودریگو روی حرکت خوب جود بلینگام و تونی کروس در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید و با حرکت تکنیکی در عرض حرکت کرد و با یک شوت پای راست دیدنی توپ را به سمت راست دروازه کادیز فرستاد تا رئال را خارج از خانه از فشار خارج کند و گل اول خودش و تیمش را روی پاس هوشمندانه بلینگام به زیبایی ثمر برساند.

در دقیقه ۶۴ رودریگو با یک گل تماشایی دیگر اختلاف را دوبرابر کرد. روی ضد حمله بازیکنان رئال مادرید، رودریگو پشت محوطه جریمه کادیز صاحب توپ شد و پس از حرکت تماشایی با ضربه‌ای دقیق گل دوم خود و رئال مادرید را به ثمر رساند. دقایقی قبل از گل رودریگو، شوت لوکا مودریچ به تیرک دروازه میزبان برخورد کرده بود.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۴ نوبت به بلینگهام رسید تا روی پاس رودریگو گل سوم را به ثمر برساند. بلینگام پس از ورود به محوطه جریمه با ضربه پای چپ دروازه کادیز را برای باز کرد.

با این نتیجه رئال‌مادرید ۳۵ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد و در کادیز با ۱۰ امتیاز در رتبه شاندهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی کادیز:

لدسما، زالودا، چوست، فالی، هرناندز، ناوارو، فرناندز، آلکاراس، پیرس، راموس و روگر

ترکیب ابتدایی رئال مادرید:

لونین، کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی، مودریچ، کروس، والورده، بلینگام، خوسلو و رودریگو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس