خسارات سنگین به نظامیان اشغالگر/ انهدام خودروی نظامی صهیونیست‌ها با راکت تاندوم

گردان‌های قدس اعلام کرد که در درگیری های شنبه شب رزمندگان این گردان ها با نظامیان رژیم اسرائیل، خسارت سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شد.

به گزارش مشرق، گردان‌های قدس در بیانیه ای اعلام کرد: در درگیری‌های شب گذشته در خط مقدم جبهه در شمال نوار غزه، رزمندگان ما با گروهی از نظامیان دشمن صهیونیستی در بیت حانون درگیر شدند و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند.

گردان‌های قدس اضافه کرد که رزمندگان این گردان ها موفق شدند خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را با راکت «تاندوم» در منطقه الصفطاوی هدف قرار دهند.

پیشتر «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس گفته بود: مجاهدان ما به مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محورهای مختلف نبرد در غزه ادامه می‌دهند.

وی افزود: طی ۴ روز گذشته ۶۲ خودروی زرهی دشمن از جمله تانک، نفربر و بولدوزر را نابود و منهدم کردیم.

سخنگوی القسام اضافه کرد: مبارزان ما روز گذشته موفق شدند ساختمانی را که نیروهای کماندوی اسرائیلی در بیت حانون داخل آن مخفی شده بودند، منفجر کنند.

ابو عبیده ادامه داد: مجاهدان ما ۹ نظامی اسرائیلی را به قتل رسانده و دو نفربر اسرائیلی را منهدم و ساختمانی را که نیروهای اسرائیلی در آن پناه گرفته بودند، ویران کردند.

وی افزود: مجاهدان ما در میدان نبرد خیابان به خیابان به دنبال نیروها و خودروهای زرهی دشمن هستند. دشمن اشغالگر را در بسیاری از محورها وادار به عقب‌نشینی کردیم.

سخنگوی القسام اضافه کرد: خود را برای نبردی طولانی آماده کردیم و هر لحظه که بیشتر می‌گذرد، تلفات دشمن در غزه بیشتر خواهد شد.

در حالی نبرد میان نیروهای مقاومت و جنایتکاران صهیونیست وارد چهل و چهارمین روز خود می شود که بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مدارس غزه همچنان ادامه دارد و گزارش هایی تکان دهنده از نوار غزه مخابره شده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در نوار غزه روز شنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد که بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه(طی ۴۳ روز گذشته)، ۱۲ هزار و ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها، پنج هزار کودک و ۳۳۰۰ زن وجود دارد.

بنابر این گزارش، شمار زخمی‌های تجاوز ۴۳ روزه رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه نیز به ۳۰ هزار نفر رسیده که بیشر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

در همین حال، سازمان جهانی بهداشت پس از ورود تیمی از کارشناسان خود به بیمارستان الشفا در نوار غزه، آن را "منطقه مرگ" خواند و از وجود یک گور دسته‌جمعی در ورودی این بیمارستان خبر داد.

گفته می‌شود صدها بیمار، کارکنان و آوارگانی که به این بیمارستان پناه آورده بودند، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی محل را ترک کرده اند، هرچند نیروهای اسرائیلی حین خروج افراد، چهره برخی مردان را اسکن کرده و سپس آنها را با خود می‌بردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس